Elvismor skrev 2010-11-09 20:47:22 följande:
Oj, nu blir jag stressad av att läsa här! Vi gifter oss också 28 maj 2011. Igår bokade vi kyrka, lokal och tåg. Ja, vi ska åka ångtåg från kyrkan till festolkalen... Jag har tänkt hyra klänning och är mitt i min viktminskningsprocess, så jag hade inte tänkt börja tänka på klänning förrän i början på nästa år. Är det alldeles för sent? Jag har börjat fundera på frisör. Har tänkt göra inbjudningskort själv med hjälp av en kompis som jobbat på tryckeri. När har ni tänkt skicka ut inbjudningarna?
Jag börjar heller inte tänka på klänning än då jag försöker bli gravid och
t.om kan vara höggravid om man har tur. Jan-feb blir det att beställa om jag inte plusat sen får jag hoppas att man kanske kan skynda på processen :)
Vi har bestämt att gifta oss i en av parkerna i staden så nu är det betydligt lättare att planera in tider för dagen då vi själva bestämmer vigseltid. Om vi gifter oss kl 16.00 är det för sent att fotas kl 13.30? 1-1 ½ timme. Då har man ju lite marginal utan för mycket dötid.
Vi ska ju bara ha släkten inbjudna så dom skickar vi inbjudningar till kring alla hjärtans, till vänner som kanske vill medverka under vigseln har vi gjort något så okonventionellt och bjudit på facebook :P