28 maj 2011
Jag hänger på! 28 maj i brännkyrka kyrka i Älsvjö vigs vi och festen ägen rum på ekeby loge :)
Jag hänger på! 28 maj i brännkyrka kyrka i Älsvjö vigs vi och festen ägen rum på ekeby loge :)
Är så glad, måste bara skriva av mig!
Ett ordentligt huvudbry för mig har varit tärnklänningarna, skall alla ha likadan eller olika? Eftersom vårt bröllop går i guld och vitt och 2 av dom är vitguldsfantaster så har jag varit lite orolig över färger och även haft svårt att visualisera dem i något guld/beige...
Igår åkte jag och syrran in till stan för att ta en runda, vi har tagit den för en månad sen men i hopp om att något nytt kommit in. (med 3 tärnor så är det extra svårt om klänningarna skall vara lika)
Vi går in på en butik vi inte varit i och vips, direkt till höger hänger champange/guldfärgade klänningar!!!
Vi ringer omedelbart tärna nr 2 som går tidigare från jobbet för att kunna komma in och prova modellen, den sitter super på båda och de är bara så fina!!!!
De hade samma storlek och det fanns bara 2 stycken kvar i den storleken, tärna nr 3 kunde inte komma in och prova så jag köper vad jag tror är en bra size (tur att hon inte har samma som de andra).
Hon provade den igår kväll och skickade bild. SÅ VACKER!!!
Vet inte hur det lyckades men, tärnklänningar check!!!!