Inlägg från: inwe |Visa alla inlägg
  • inwe

28 maj 2011

Åh en egen tråd! Jag gifter mig också den 28 Maj 2011 :)

Vi har kommit igång med detta:

- Catering bokad.
    - Kyrka & Lokal bokat.
    - En tjej som gör blommorna ordnat.
    - Färdmedel till & från kyrkan ordnat
    - Vigselringen är inköpt
    - Inbjudningskorten påbörjade i planering, en tjej som skall göra dom.
    - Gästlistan nästintill färdig
    - Tärna & Bestman klara
    - Toastmaster fixad.
    ...

det va nog det. Tänkte åka o testa en brudklänning nästa helg :)

• inwe
    Elvismor skrev 2011-02-02 22:18:57 följande:
    Ja det var ett bra tips. Ska kolla lite på ställen som har märket snö och pilgrim, de har fina saker som inte är alltför plastiga och inte allt för dyra heller. Antingen blir det nåt i silver och fejkdiamanter, nätt och diskret eller kanske pärlor, men jag är rädd att se tantig ut. 
    Psst! Kan tipsa om den här länken (till er allihopa): 

campadre.se/tipsa/645136

för er som missat :) Köpte själv min m2be's manschettknappar där & även ett armband till mig själv från Pilgrim. (Bilderna finns att se här: inwe.se/ )

Det är en sida som skickar ut massor av härliga kampanjer till jäkligt bra priser på märkesgrejjer etc! Jag gör många "fynd" där :) Så jag tänkte dela med mig av länken när jag såg att ni letade tex smycken osv. Kanske hittar ni något där? Kampanjerna pågår under en viss period, sen kommer det nya kampanjer, och ibland återkommer kampanjerna sen tidigare har jag sett! 
  • inwe
    Kakform skrev 2011-01-18 11:09:52 följande:
    Här är också inbjudningskorten på gång. Vi har köpt materialet och ska börja göra dem så fort som möjligt.

Bröllopshemsidan är också under arbete
    Salat> Vi ska inte ha vår bröllopshemsida till att samla gästanmälningar på, utan hemsidan är till för information om festen, lite mer text och bilder om oss och så länk till vår presentönskelista.

Vi har velat jättelänge angående vad vi ska ha för temafärg. (Eller om vi skulle ha nån...) Fler som har haft samma "problem"?
    såg i ngn tidigare inlägg att du letade skor (om jag inte misstar mig, såg att ngn citerat det men jag orkade inte bläddra bak så långt ;) )

Jag har köpt mina som jag är 99% säker på att jag ska ha på skopunkten faktiskt =) Här kommer bild på dom:

Svar på tråden 28 maj 2011