28 maj 2011
110 dagar och 20 timmar kvar :) Ska skicka in hindersprövnings-ansökan till veckan. :)
110 dagar och 20 timmar kvar :) Ska skicka in hindersprövnings-ansökan till veckan. :)
Vi har fått ca 50 anmälningar så då är det bara hälften kvar som ska osa :)
Det närmar sig med stormsteg nu, verkligen. Tycker inte att veckorna hinner börja innan de är slut. Imorron skickar vi in våra papper till skatteverket.
Igår var vi och pratade vigsel med hon som ska viga oss, då blev det oxå VÄLDIGT verkligt en stund. :)
Japp, jag skickade dem samtidigt. :)
Skor hittade jag på pernillas brudbutik men de verkar ju har problem just nu.. Kommer säkert massor med skor nur i vår. :)
Finns en önskelista som de som handlar bockar av på här oxå, bara så ni vet. På "min sida" osv...
Nu är det bara 84 dagar kvar. :)
vi har sista osa på söndag. alla utom 6 har svarat.. 63 dagar kvar..
Vår hindersprövning tog bara några dagar men det är ju lugnt att beställa den nu. vi har haft vår jättelänge och den gäller till i mitten på juni.
alla osat här utom 4.... trögt när det är sista dagen idag..:)
Ja, nu är det inte länge kvar. 58 dagar och 22 timmar för mej. Klockan 15 har vi vår vigsel.
Tittar man på veckorna så kommer de springa förbi (har de ju gjort hela hösten och vintern men ännu mera). Det är något som ska fixas eller någon som ska ringas eller träffar med toastmastrar, troligen möhippa och svensexa, något varje vecka. :) Snart är vi där.
Hihi, jag har ett "countdown-tool" som alltid är upp på skärmen till datorn jag.
Vi ska ha "Sommarpsalm" (en vänlig grönskas rika dräkt) och en lovsång "Blessed be your name" som sånger för alla.
Fick vigselprogrammen med posten idag. Vi beställde dem tidigt för att dela upp alla kostnader lite. De blev snygga. :)
Den finns inte i psalmboken. Sökte upp texten på nätet, har den på en blandskiva nånstans. Minns inte vem som gjort den först. Trist jag inte kunde hjälpa dej med psalmen.
Det är kul med egengjorda program och sånt, är bara så kopiöst opysslig så jag har inte haft orken att sitta och greja med allt, men är jättenöjd med Kortdesign som gjort våra.
Att ha två är ganska vanligt, men man får ju göra precis som man vill. Prästen brukar vilja veta hur man tänkt vigselordningen så det kanske är steg ett att fråga någon om den vill viga. :)