28 maj 2011
Tycker att vi börjar ha allt på klart nu så det är inte så mycket planering på gång just nu:) Ska boka hotell och sy färdigt godispåsarna innan nyår har jag tänkt:)
Tycker att vi börjar ha allt på klart nu så det är inte så mycket planering på gång just nu:) Ska boka hotell och sy färdigt godispåsarna innan nyår har jag tänkt:)
Vi kommer att flytta om en månad! :D Så jag kommer inte att hinna med mycket bröllopsplanerande innan det:p Men vi har kommit en bra bit på vägen i alla fall:) Måste se till att inte slarva bort några bröllopssaker i flytten bara:)
Börjar nästan bli lite smått stressad med bröllopsplaneringen. Vi slyttar ju nästa vecka så det kommer att gå åt en hel del tid till det. Sen har jag en son som är snart 8 månader och han kryper omkring överallt, klättrar, stiger upp och faller och slår sig. Så han tar upp största delen av min tid. Men inbjudningskortens utsida är färdiga, programbladens pärm utklippta. Det är väl inte så jättemycket kvar att göra egentligen men jag gillar att vara ute i god tid:)
Känns som att vi har det mesta under kontroll:) Underkläderna är köpta så nu är det bara strumbyxor/stay pus utan tå(!) som ska inskaffas åt mig. Ska sy min egen slöja också så det ska jag göra snart:) Inbjudningarna är klara och vi har börjat dela ut dem. Ska skicka de som ska på posten imorgon:) Börjar kännas verkligt nu när det är mindre än 3 månader kvar!:) Ska boka tid hos sömmerska närmare bröllopet. Frisyren ska utprovas men det är inte så bråttomt med det:) Känns riktigt ok det här:) Sambon är skitnervös. Det är det enda som inte är bra. Han vill bara ha der överstökat. Han gillar verkligen inte uppmärksamhet. 10 personer är till och med för mycket för honom och vi har bjudit 107. Men det ska nog gå bra i alla fall:) Försöker få honom att förstå att han inte behöver koncentrera sig på gärsterna och de kommer inte att förvänta sig att vi ska underhålla dem hela kvällen:p
Vi ska inte ha skilda tärnor och dyligt. Vi har våra två vänner som kommer att hjälpa till med släp o.dyl. Och så kommer de att prata på bröllopet också, inte för att det blir mycket pratande men ändå:)
Nu är alla inbjudningar skickade:D Bara att vänta på svar från dem då:p Ska börjqa sy slöjan nästa vecka:) Spännande det här:)
Har en bild i mitt galleri på mig med klänningen, tiara och slöja men det ser så tomt ut... Kan ni ge något tips mot det?
Tror att det får bli lite mera utsläppt hår än jag hade planerat nog jo:)
Folk har börjat Osa. nu:) Men alla vet inte vad det betyder tror jag.. Nå, får ringa och fråga av dem sen om ingen svarar innan 30 april. När har ni lagt Osa. datum?
Här har inte ens hälften svarat ännu! Kanske 1/4 av alla? Men vi har osa som sagt sista april så det är ju en stund dit. Men det skulle vara roligt att veta redan nu vilka som kommer:)