Inlägg från: La Litchi |Visa alla inlägg
  • La Litchi

28 maj 2011

the mandys: Förstår precis vad du menar. Här är korttillverkningen i full gång och utskick kommer ske inom det närmaste. Känns väldigt speciellt att läsa texten och se korten. Nästan overkligt men ändå sååå verkligt :o)

Tänkte passa på och fråga om någon av er varit på Sardinen och har några tips?

Tänkte även passa på och fråga om ni andra bestämt vad ni ska ha för in- och utgångsmusik, psalmer och solosånger? Om ni vill dela med er, i så fall vilka?

Och tjejer, 5 månader kvar idag!!!!!!

• La Litchi

Kakform: Välkommen :o)

mri: Kul och höra. Om du vill får du inboxa mig om in- och utgångs så lovar jag att vara tyst :o)

Themandys: Jag ställer gärna några frågor! Inboxar dig om det är ok, så slipper vi ta det här. Tack!

• La Litchi
    mri skrev 2010-12-29 17:21:32 följande:
    La Litchi, jag kan inboxa men har inte tillgång till din profil säger BT när jag ska skriva.
    Så nu ska det nog fungera!
  • La Litchi

Kul och höra hur alla är igång och planerar och fixar.

Här är hemsidan klar,  inbjudningkorten skickade, och en del har börjat osa. Blir ännu mer verkligt nu.

Tid hos guldsmeden, för att designa vigselringen, är bokad och övriga planeringen flyter på.

mrsJR: Vill du dela med dig av er meny? Håller på och funderar över den biten.

• La Litchi

Skickar ni alla in namnändringsblanketten direkt med hindersprövningen?

Har ni hittat skor? Skulle vilja hitta mina snart, men de finns väl där ute någon stans?! :o)

• La Litchi

Hej!

Hur långt har ni kommit i planeringen av meny? Tar tacksamt emot tips på huvudrätter.

I övrigt fortsätter jakten på skorna...

• La Litchi

Nästan läskigt nära Skrattande

Mycket gjort och mycket kvar som ska fixas, men oj så skoj det är!!!

Ingen som hade några tips på huvudrätter eller vill dela med sig av sina menyer?

• La Litchi

På bröllopsguiden vet jag att man kan lägga upp önskelista där gästerna har möjlighet att sätta bock för om någon köper det. Går att lägga upp bilder och man kan lösenordsskydda sidan. Ni kan ju i så fall länka till denna sida på er hemsida.

• La Litchi

Vi har sista dag för osa på måndag.

Tänkte höra med er som skickat in för hindersprövning, hur lång tid det tog det innan ni fick svar?

Smygprovar vigselringen lite... :o)

• La Litchi

2 månader kvar idag... wiiiii...

Undra om man glömt bort att tänka på något.
    Men det är nog bara noja :o)

• La Litchi

Instämmer!

Vi har också kl 15. Har en weddingapp till mobilen som räknar ner tills vigseln. :o)

Minns inte om det varit uppe i tråden än, men har ni bestämt vilka psalmer som ni ska ha?
    Och i så fall vilka? :o)   Har hittat en, men den andra kan vi inte riktigt bestämma oss för,
    så tar tacksam emot tips.

• La Litchi

Sommarpsalmen är vi också inne på. Vad är det för en lovsång? Finns den i psalmboken?

Åh vad kul att du blev nöjd med era vigselprogram. Jag göra våra själv, så än så länge ligger mallen bara på datorn. Måste fylla på den sista infon när vi bestämt oss kring det. Sen ska jag nog testa och skriva ut ett.

• La Litchi

mri: Alla har vi olika intressen här i livet. Jag älskar att pyssla så därför gör jag själv trycksakerna, men om man varken gillar det eller har tid till det, ja då ska man lämna det till dem som kan och vill :o)
    Och det är det som är så kul med bröllop att alla formar dem efter sina intressen och smak och tycke :o)

Salat: Instämmer att det är kul om alla sjunger. Annars hör man ju bara kantorn och prästen.

• La Litchi

Nu är det snart bara en månad kvar!

Här har bröllopsfixande kunnat kombineras med lite ledighet. Men det känns som hur mycket man än förberett innan så kommer det mycket nu på slutet. Här pysslas det bl.a. för fullt med festhäftet. Hur kommer ni att fästa samman era festhäften?

• La Litchi

Ja det är mycket jobb med festhäftet, men förhoppningsvis är det värt besväret :o)
    Vi kör också på word. Har inte de problem som du beskriver, men visst lite svär man ibland...
    Ja band av olika slag är jätte fint, men tänkte ha bordplaceringen på mittuppslaget och då
    skymmer ju bandet en del, bl.a. där vi sitter eftersom det kommer i mitten.

Svar på tråden 28 maj 2011