Kakform skrev 2011-01-18 11:09:52 följande:
Här är också inbjudningskorten på gång. Vi har köpt materialet och ska börja göra dem så fort som möjligt.
Bröllopshemsidan är också under arbete
Salat> Vi ska inte ha vår bröllopshemsida till att samla gästanmälningar på, utan hemsidan är till för information om festen, lite mer text och bilder om oss och så länk till vår presentönskelista.
Vi har velat jättelänge angående vad vi ska ha för temafärg. (Eller om vi skulle ha nån...) Fler som har haft samma "problem"?
Vår hemsida ska ha liknande innehåll.
vi har också "problem" med temafärg! Suckar varje gång någon frågar vad vi ska ha för tema! för mig spelar det ingen roll om inte bandet på inbjudningskorten inte matchar min brudbukett... De kommer man ändå aldrig ha jämte varandra. Huvudsaken är att jag och sambon inte skär oss fullständigt om vi står brevid varandra! Vilka färger det blir beror lite vad sambon väljer att ha för färg på plastrongen... Min enda åsikt om det är att jag gärna vill ha pioner i buketten (så helst någon nyans av rosa i buketten, eventuellt röda eller vita pioner). Inbjudningskorten blir silveraktiga och vigselprogram och festprogram blir nog krämvita med något passande band (beroende på plastrong och blommor...)
Men jag tar inte så hårt på det här med färgtema... Det gjorde ju att man hade desto mer att välja på när vi valde papper och stämpelfärg till inbjudningskorten, på både gott och ont! Vi hade ganska svårt att bestämma oss... :-P