Inlägg från: Diamanten90 |Visa alla inlägg
  • Diamanten90

28 maj 2011

Börjar vara nära nu!! Vilken tid har ni vigseln? Undrar vem av oss som kommer att bli gifta först;)

• Diamanten90

Vi har inte ens någon präst ännu!Förvånad Så psalmer har vi inte tänkt på... Vet inte ens hur många man "ska" ha... Men en vänlig grönskas rika dräkt hör till mina favoriter så kanske?:)

junimamma.blogspot.com Ung mamma & Blivande fru
  • Diamanten90

Glömde skriva att vi ska in ch fixa hindersprövning imorgon också:)

• Diamanten90

Vi har fixat en präst nu, den rpäst vi vill ha:) Han jobbar egentligen inte där just då men vi får honom i alla fall:) Så på skärtorsdagen ska vi och prata med honom. Hindersprövningen borde ha gått igenom i övermorgon så sen FÅR vi gifta oss:) Hittade en väska åt mig förra veckan också:) Ska inte ha den så det syns för den är ganska stor men tänkte ha alla nödvändiga saker i den:)

• Diamanten90

Vi kommer bara att ha öl och bål och det är först senare på kvällen. Inte så vanligt med vin på bröllop här (som tur är! Hade blivit dyrt annars...) så vi skippade det:) Börjar bli nervös nu! Mindre än 50 dagar kvar:D

• Diamanten90

JochD: Vi är också studerande, eller jag är hemmamamma just nu, men vi har turen att gifta oss på en ort med världens billigaste hotell, ungefär:) ca 790 kr för en natt i bröllopssviten! Otroligt:)

• Diamanten90

Hur går det för er? Börjar känna mig lite nervös och stressad jag! Vet inte hur programhäftets framsida ska se ut bland annat. Småsaker som man inte tänkte på förut börjar komma fram nu.

• Diamanten90

Jag är rädd att jag slapnar av för mycket. Har en hel del som ska göras ännu och hittills har bröllopet legat ganska långt in i framtiden men nu böjrar nervositeten verkligen dyka upp. Hoppas verkligen att jag hinner med allt och att alla är nöjda!

• Diamanten90

Jag ska på provkamning på lördag:) Spännande! Det är min väninna som är utbildad frisör som ska fixa mitt hår:) Måste minnas slöjan och tiaran! Ska minnas att ta bild på frisyren också:)

• Diamanten90

Jag har ett häfte där jag har några listor nog. En osa lista, en vilka gärster vi bjudit, en vad som ska köpas och en med vad som ska göras. Tycker ändå att det blir mycket nu. Men nästan hälften av alla servettringar osm jag gör själv är klara:)

Svar på tråden 28 maj 2011