28 maj 2011
Nu börjar det rulla på igen...
En kompis till oss har gått med på att sjunga två låtar under vigseln, känns jättebra! Dessutom kom vi på att vi gärna vill ha "riktig" musik vid inmarsch och utmarsch (borgerlig utomhusvigsel) så håller på att kolla upp om det finns nån liten stråktrio eller liknande att få tag i...
I lördags var vi på provsmakning av maten och fastnade för några olika rätter! Ska dessutom tillbaka dit om en vecka och prata igenom en massa andra praktiska detaljer.
Förra veckan fick vi klart med ena toastmastern, och den andra vill fundera lite till, men jag hoppas på att hon ställer upp, vi får se!
Igår skrev vi ut texten till inbjudningskorten och skar till dem i rätt storlek. Så nu i veckan blir det att montera text i korten och knyta band!
Idag ska vi dessutom hämta sambons kostym (hoppas hoppas att alla ändringar blev bra...) och även min väska som kommit till posten. Ska även skicka tillbaka skorna jag beställde och få ett par nya i en storlek större. Så snart borde jag kunna boka tid för att lägga upp klänningen!
Saker vi borde ta tag i framöver (förutom inbjudningskorten) är att kolla upp brudbukett (vet vad jag vill ha, men inte vart jag ska beställa) och kolla på tårtor... Måste boka smink också!