janos skrev 2012-05-05 13:05:21 följande:
Välkommen tillbaka "ankan", även om den är i ny skepnad.
Här springer livet förbi. Det har varit en intensiv höst och vinter. Jag återkommer om anledning om någon vecka.
Idag snöar det och regnar om vartannat. Mycket trist! Längtar efter sommar och värme.
Hur går det i bostadsletandet Emelie?
Någon som hör av dom andra fredisarna??? Saknar alla. Kram
hejsan Janos
Hörru du jag hoppas det är intensivt av en positiv anledning? Håller tummarna för det.
Vet inte var de andra fredisarna huserar. skulle gissa på fejan, men där är inte lika ombonat som här
Emelie vad gäller bröllopet så var det tänkt som ett knytkalas från början. Nu är det tyvärr så att vissa upplever det som mer knytkalas än andra och bruden vill ha presenter även om man gör potatissallad till 60-70 personer. Nä jag och maken är lite trötta på en del av upplägget. Det är inte särskilt dyrt med potatissallad, men det hade iallafall kännt mer rätt om hon erbjudit sig att betala för ingredienserna. Det är väl mer än principsak att vi tröttnat. Idag fick vi reda på att vi eventuellt skulle kunna få barnvakt den dagen, men maken vill inte längre gå på festen efter vigseln. vi får se om han ändrar sig eller inte.