Inlägg från: Houdini |Visa alla inlägg
  • Houdini

101211, någon mer?

Här också *vinkar vilt*

Började som ett familjebröllop men då bara närmaste familjen blir över 20 personer ;) sen kom vi på fler personer vi ville skulle vara med så gästlistan blev ca 48 plus oräknade barn.

Vi ska ha kyrkbröllop och sedan kaffe och tårta på församlingshemmet sen senare på kvällen ska vi äta middag påå resturang med familjen.

• Houdini

Vår dag blev precis som vi ville ha den

Enda som inte gick enligt planerna var ju vädret blåsten halv storm nordan och all snö töade bort.

Väntar också på kort,men jag har sett några stycken somvår fotograf har lagt utpå ett forum ,9

• Houdini

Vår fotograf har lagt ut bilder på FB och jag visste att det var rätt att flytta bröllopet en vecka så hon kunde ta våra bilder.
    Hon gjorde ju även mina blommor, och det var några som rynkade på näsan när jag berättade om färgerna, men alla ändrade sig när de såg buketten Hjärta Jag hade blåa vita och röda rosor de röda var sprayade med silver.

Min man sa senare på kvällen att det känns inte annurlunda men mer rätt på något vis, att vi nu är gifta. Vi har ju varit tillsammans i nästan tio år.

Och han var så snygg och stilig i lördags, högg riktigt till i hjärtat när jag såg honom färdigklädd.

och nu är han sjuk,vaknade tidigare i kväll (han jobbar natt så han går och lägger sig vid sextiden) med feber ont i halsen och ont i lederna, och jag har ont i halsen.
    All spänning som släpper nu och då känner man att man mår kasst, jag hoppas slippa skov från magen och lederna bara, det är ju snart jul.

Och vi har bestämt att vi ska fira julafton ensama hemma i år, vår första som gifta

• Houdini

LOL vi är också sjuka nu, manen blev dålig i går kväll och jag var kass när jag vaknade i morse.

Så jag tror vi kan skylla det på att alla nervspänningarna har släppt nu, och att man inte kan hålla emot längre

Svar på tråden 101211, någon mer?