• Fjosok

Tantvarning – om igen!

En prästkandidat är inte färdig alls, man brukar antas efter ett eller två år. PÅ heltid är utbildningen 5.5 år.

När det gäller festernas fest så börjar detta lika det bröllop jag aldrig fick. Ska dokumentera frisör, påklädning och hela köret, haha :)

Även en ointressant man akn få sin stund i rampljuset, värt att veta

• Fjosok

Glöm det

Hon hittar nog en prins nånstans ...

• Fjosok

Suck och dubbeklsuck!

Problem med fracken som passar halvbra. Har ökat i vikt i höst då jag mestadels av tiden gått med bandage på grund av en exembehandling som aldrig tog slut.

När man inte får duscha blir det sällan så att man tränar...

OCh nu, måste avbryta behandlingen för att komma i fracken och exemen är tillbaka på en vecka.

(förlåt, men är bara lite "deppisch" just nu)

• Fjosok

Vad olika vi är ...

dfk har en stor sorg i att inte kunna sjunga, en annan har sjungit för pengar på rätt stora scener sen han var tonåring men har sitt livs sorg i att han aldrig fick chansen att bilda familj.

Otroligt vad vi alla har bördor att bära, och glädjeämnen att dela med oss av.

Det som kallas livet, typ ...

• Fjosok

Jo, men snart är det jul. Har gått in i en kombinerad ålder och juldepp i dagarna. Fyller år nu i veckan (nej, jag firar det inte och vill inte gratuleras, men tack ändå) och laddar för jul, som tyvärr är ett stålbad att ta sig igenom varje år. Brukar tappa 2-3 kilo under veckan hos föräldrarna ...

• Fjosok

Vänionna och väninna. Men en person jag lärde känna på en kurs i somras är med i år. Men hon är ju etablerad artist, sångerska och modell sen länge. Jag pratar inte så mycket om det där öppet. Bättre ni ser en video. Fjoosok får förband i slutet ... (tror jag, blev filmad då jag blivit "skjuten"). Sen syns min svarta gitarr i några klipp. Hela grejen var helt sjuk, vi skulle "öva" spontant med tre tv-team samt två radiokanaler och x antal pressfotografer ...

www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/tv4nyheterna&videoid=1043120

Ja, vi har FESTEN nu att se fram emot, och sedan en Amarantherbal i vår. Det är dubbla happenings som heter duga. Det ska bli så kul.

Det jag gillar med julen är budskapet och föräldrarna Det ska dock såå müsich. Det är just en del saker som påminner om ens förflutna och det man fick vara med om i tonåren. Det är mindre lajbans. Och tjat från div släktingar ...

Jagade förresten en slängkappa idag och ska föröska få en uppsydd till ett schysst pris. Ingen som har tips på en sömemrska/skräddare runt Uppsala som skulle kunna fixa det?

Hoppas jag hinner. Gått bet hittils ...

• Fjosok

Tja, jag pratar som sagt inrte högt om mitt medlemskap där då det är ett själavårdande OCH militärt sammanhang utan hänvisar till dom "offentliga" kanalerna. Men det är skoj kan jag lova ...

NU börjar det brinna i knutarna, 9 dar till Nobelfesten. Helt sjukt

• Fjosok

Tack alla. Fjosok fyllde inte år men hans alter ego i verkliga livet fyllde år. Fjosok är evigt 25, bara så ni vet :)

Hehe, Förbandet, förBANDET, eller FÖRbandet. Kul är det att vara med iaf. Finns en del kompetens i den där föreningen när det gäller scen och musikkonster vill jag lova.

Har varit en lagom jobbig helg, som vanligt. För min del vore det ljuvligt om helger inte fanns utan man fick jobba non-stop. Helgerna blir i 9 fall av 10 totalt ensamma och de tär skitjobbigt. Men då ens kompisar bildat familj och man är ensam kvar så är det svårt, man blir liksom femte hjulet överallt. Kanske man kommer ut detta då deras barn flyttat hemifrån om 20 år, typ ...

Jag har förstått att jag inte är attraktiv eller intressant på äktenskapsmarknaden, det är ok och jag lever gott med det. Men att uteslutande bara ha sig själv att umgås med är jobbigt som attan. Vette 17 hur man tar sig ur detta ...

Ha en fin söndag!

• Fjosok

Haha, knappast :)

Under några månader runt 2004-2005 fick några brudar här på BT fnatt och startade en tråd om att dom ville se mig bortgift snarast. Lyckades få tråden bortplockad.

Är just att föröksa komma ut mer i det sociala livet som är grejen just nu, det andra är som sagt dött och begravet...

• Fjosok

Det fattade jag såklart Men det gjorde inte dom damerna när det begav sig. Vart ett himla liv när den tråden var borta ...

• Fjosok
    Bobou skrev 2010-12-05 13:21:51 följande:
    Jo, tack för att du frågar... Ledsen att tanttråden får ta alla mina "spy galla-utbrott".
    Du är inte ensam Bobou :)

Känns som om jag är likadan :-/
  • Fjosok

Jo, det är ju så sjukt att man längtar till jobbet och fredagarna känns öken :-/

Konstigt? Jaaaaaa

• Fjosok

Jobbar bara 4 dagar i veckan, pluggar måndagar. Men ska på sammanträde, danskurs, träning och ...ja ... skriva uppsats.

Vad händer i din värld då mittiprick?

• Fjosok
    Soldemor skrev 2010-12-06 15:59:56 följande:
      Vad skriver du om och vilket ämnesområde?
    Olika kristna samfunds syn på äktenskap och dess skillnader med betoning på vad som är "kristet" eller inte inom läran om äktenskap och giftermål. Kan man samanfatta det med...
  • Fjosok

Fjosok har

Skålat med kungen,suttit 25m från närmsta kunglighet i Blå hallen, dansat runt som en tok i Gyllene salen och krockat med såväl Carl Bildt som kungens syster med make. Sedan varit på världens mest spektakulära efterfest och druckit rosa champagne som vatten med höjdare och kändisar ch kom hem 05 i morse utfestad, slut men med ett leende som ni inte anar.

Å vad jag är lycklig! :D

• Fjosok

Ja, det går inte beskriva. Det går INTE beskriva. Men det som var den stora grejen är Nobel NIghtcap. Jag fick nypa mig i armen 4-5 gånger, på allvar. Det var så enastående arrangerat att jag tokler bara jag tänker på denna makalösa efterfest

• Fjosok

Nå, vad tycker ni om den nya designen och Bröllops-Bella?

• Fjosok

Håller med, kanske därför jag håller mig härifrån.

Det i kombination med för mycket tillrättavisningar, gnäll och liknande. Har inet Bt änfrats mycket den sensate tiden? Förr handlade det myckjet om lycka och hopp, nu känns det mest bara som kall prestige?

Och noll förståelse för oss som inte kan gifta oss, än mindre bi föräldrar?

Trist sa Bull ...

Svar på tråden Tantvarning – om igen!