Tantvarning – om igen!
Män blir aldrig vuxna. Däremot är dem varierande barnsliga beroende på vad som för stunden passar dem.
Konvalj - låter som din dialog med ditt ex. åtminstonde är på en normal nivå, men som sagt det kan ju snabbt vända.
Män blir aldrig vuxna. Däremot är dem varierande barnsliga beroende på vad som för stunden passar dem.
Konvalj - låter som din dialog med ditt ex. åtminstonde är på en normal nivå, men som sagt det kan ju snabbt vända.
Skulle väl vara din tantighet som gör att du kvalar in som vuxen?!
Hur går det med alla klänningarna?
Hmm jag har kvar min "blåsa" från studentfesten i början av 90-talet. Undrar så just om jag kommer i den fortfarande?
Får nog testa i helgen och be sonen ta en bild så kan jag lägga upp den sen.
Usch usch usch!
Sitter med en powerpoint presentation som jag borde gjort för lääääänge sedan för mitt gamla jobb, nåja fyra veckor sedan, och det är så tråkigt. Jag kan det som behövs skrivas ner men jag vill ju helst krypa upp i soffan bredvid mitt lill-skrutt!
Gordon - mums! Skitrolig är han också. Kanske inte när han gormar och svär, men för dem som sett hans "cock along" program förstår vad jag menar.
Jodå allt bra här. Ska med lilla mamsen på symässan på fredag. Det ser jag fram emot. Kommer säkert hem med en massa icke nödvändigt som bara "anfaller" när man står och tittar på det.
Nu är jag klar med min presentation och den är skickad. Ska krypa till sängs. Man blir trött att vara uppe i ottan.
Natt natt!!!
Hallå där hur är det? Det var jääätelänge sedan!
Precis så var ärkeaset!
Maken däremot är lite väl stolt och ivrig att visa upp sin fru...
Han var och firade en kompis som fyllde 40 förra helgen och av naturliga skäl kunde jag inte följa med. Så stod han och samtalade med en tjej han kände från tonåren, som bröjade flirta lite väl mycket. Då drar karln upp sin mobil och visar upp en bild från i sommras när jag ligger och solar topless! För han ville vissa hur lyckligt lottad han var att hon hade inget att komma med! Slog väl över åt andra hållet kan vi lugnt säga känner inte att jag (eller mina boobies) vill figurera i hans vänskapskrets till allmän beskådan...
Men du är så välkomen!
*kram*
*flera kramar*
Tanklöshet är nog en av mänsklihetens sämsta sidor. Vi förutsätter gärna att vad som är normen för mig är själklart normen för hela min omvärld. Ödmjukhet, respekt och eftertanke i massor skulle flera av oss behöva.