Tantvarning – om igen!
Hula hoops! Dottern sätter dem alla tio fingrarna innan hon börjar knapra i sig dem.
Hula hoops! Dottern sätter dem alla tio fingrarna innan hon börjar knapra i sig dem.
Japp du har gissat rätt! Maken är tvättäkta english knight in shining armour. Dock inte adlig men nog väl genteleman som håller upp dörren.
Kåldolmar med potatis och brunsåss - mums! Fast det är nog bara jag i familjen so mtycker så tyvärr.
Funny! Inboxade dig just....
Flamman - visst är det obetalbart! Hade llil-skrutt hemma igår kväll fast det är "Pappa" vecka den här veckan. All stress och allt det onda är som bortblåst när hon krypper ner i min säng och kramar hårt för hon ÄLSKAR mig.
Fast just nu har jag spräng huvudvärk och alvedonen hjälper inte... vill bara gå hem och lägga mig och sova. Har tyvärr en lång lista kvar att göra så det blir till att bita ihop och jobba på.
Aha, äntligen hemma! Ska laga mat åt mig och det enda barnet som är hemma den här veckan. Har dock inte bestämt mig riktigt ännu. Får göra en djup dykning i frysen tor jag.
Så var det dags för min "fatastiska" (sarkastiskt) svägerska igen!
Maken ringde för en timme sedan och bad mig blocka hans egen syster på FB.
Efter som vi bor i olika länder har FB varit ett bra sett dela alla roliga saker som händer med barnen i vardagen.
Igår när han träffade dem så muckade hon gräl om det faktum att jag hade kommenterat hur gulliga en av mina vänninors dotter var i hennes haollowen kostym, men inte kommenterat svägerskans barn.
Men jisses vad är problemet!?
Inlärt beteende!
Maken var lika dan och förstörde sitt första äktenskap genom att vara agressiv och stridslysten. När hans fru lämnade honom började han gå i terapi för att visa att han var beredd att göra allt. Han kunde ju inte ana att han faktiskt skulle förändras som människa...
Ingen är mer tacksam än jag för det har gjort honom till den underbara man han är och han är min!!!
God morgon i stugan,
Inte nog med att solen strålar – det är fredag och halvdag!
Efter lunch skall jag träffa mamma. Känns som en bra start på helgen.