Tantvarning – om igen!
juleFRID
Skulle det stå
juleFRID
Skulle det stå
Låt mig få bli den första att här i tråden önska
GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!!!
Tack för alla trevliga inlägg under det här året, för vänskap och glädje.
I morgon beger vi oss iväg för att fira nyår på herrgård, det ska bli jättemysigt!
Kramar till alla söttanter, och skål!!!
Hoppsan, jag blev visst först med att skriva här i år!!!!!
Skål och hurra för det!
Vad är väl en bal på slottet...
Jo, alldeles alldeles underbar!
Canta, det var mycket trevligt, vackert, gott och härligt.
Jag kände mig perfekt i min klänning med glitter och var så glad att jag inte k öpt ngn ny blåsa av balmodell för då hade jag varit udda. Nu passade jag in så bra så bra.
Maten var gudomlig, drycken likaså. Platsen underbart vacker och sängen skön. Den enda som lämnade ngt i övrigt att önska var bandet som spelade upp till dans. Det var två män av obestämbar ålder som dessvärre inte var vare sig charmiga eller särskilt duktiga som sångare.. Musikvalet var helt okej men deras sätt att framföra det på var alldeles för beige för att passa in på en bal på slottet.
Jag är väl kanske lite för kräsen när det gäller just musiken...
Men, det nya året började bra och jag hoppas att ni alla mår riktigt härligt nu när trettonhelgen snart är här!!!
Hej på er alla!
Hoppas det nya året känns gott och behagligt än så länge.
Här har det inletts med svårigheter att äta pga munblåsor. Jag har haft dem i över en vecka nu och det betyder att jag i princip bara kunnat äta flytande samt mk lättuggad mat. Pulver utrört i fil går bra (nutrilett). Det syns på kläderna och det är väl det enda som är positivt med det hela. Jag har fått en helt ofrivillig fast mycket välkommen rivstart på viktnedgången!
Kram
dfk, tack för omtanken!
Jag har hållit på med en gel i munnen flera gånger varje dag, det bedövar lite för stunden men hjälpier inte. Får väl ringa doktorn på måndag om det inte går över...
Canta, i morgon tror jag att jag kommer att bli färdig med din låt!
(hoppas jag inte lovar för mk nu, men det känns som att det är så... )
Liten paus nu bara...
Vi hörs ikväll Canta, jag meddelar mig med dig på ngt sätt och berättar OM jag har fått ett färdigt resultat.
Jag är så kritiskt såhär i slutskedet och blir aldrig riktigt nöjd så jag väntar med att ropa hej... Kram!
Oki..
Jag har ett resultat, men jag vil vänta med att ge det ifrån mig eftersom jag behöver låta den ligga till sig. Sova på saken
Men, det finns nu en färdig låt i alla fall.
Allt som återstår är en kostym som passar!
Kram
När är mässan?
Vore roligt, OM allt fungerar!