Tantvarning – om igen!
Tänker du på den på Grand, sista helgen i januari? Det skulle kunna gå....
Tänker du på den på Grand, sista helgen i januari? Det skulle kunna gå....
Jaha.. den visste jag inte ens om! Ok, lite mer brådis då, men fullt möjligt. Jag försöker få över en demo till dig under morgondagen, på mailen, så jobbar vi vidare utifrån det.
(ursäkta alla att det blev lite internsnack här)
Alla fina tanter, godnattkramen!
Julen var så kort i år!
Min julgran står kvar till lörd sönd, hinner inte ta bort den idag. Den är fortfarande jättefin och barrat knappt alls men jag vill ändå städa undan julen nu. Nytt år, ny start, planeringar för våren. Det känns mer angeläget!
Kram på er alla!
Ojoj,
Nu är jag faktist lite nervös.
Låten är översänd till dig Canta! Jag hoppas att den är till belåtenhet och känner mig nu helt pirrig. Tänk att jag skrivit en låt till den vackra sångfågeln Cantaton! (som du får använda eller inte , såklart!)
Åh, tack Cantaton!
Cantaton, jag tänker på dig just nu då du befinner dig på minnesstunden. Skönt att det ordnade sig med kompet! Det var trevligt och spännande att prata framtid och jag ser fram emot vårt samarbete!
Jag hoppas att ni alla får en underbar helg!
Wow... Förstår om du är helt slut nu. Kram på dig!
En ny dag, nya tag att ta, och för min del blir det avkoppling i form av biobesök.. Har inte bestämt rulle än men det blir ngn bra!!
Nä, det blev ingen bio.
Väl inne i stan fanns det annat som fångade intresset och sen tog orken slut.
Jag är faktiskt jättetrött och tror jag har ngt i kroppen. Jag har gått med det rätt länge och t o m sjungit en massa trots blåsor i munnen, men nu ska jag nog ta och vila. Tidigt sänggång och mycket vatten att dricka brukar vara mitt eget tips till folk med något i kroppen så det är väl bara att lyda sina egna råd!