Tantvarning – om igen!
Ja, jag tackar också så mycket för alla fina ord!
Mittiprick, du får komma o titta på Pippiföreställningen sen. Där blir det mycket konståkning och nyskriven musik
Ja, jag tackar också så mycket för alla fina ord!
Mittiprick, du får komma o titta på Pippiföreställningen sen. Där blir det mycket konståkning och nyskriven musik
Det är så lugnt här i tanttråden. Hur mår ni allihopa? Vad gör ni? Speciellt, hur mår du, Flamman??
Champion, minsann
Idag har jag gjort något jätteroligt! Jag var gäst i TV-soffan på TV Nord och efteråt sjöng jag en låt (som avslutade programmet). Lite Skavlan-aktigt, alltså. Hihi. Det var första gången jag gjorde ett soloframträdande med TV-kameror. Men jag var en naturbegåvning i att hålla koll på kameror och sjunga samtidigt. Fick se inspelningen av just låten omedelbart efteråt i studiorummet - jättekul! Jag har väldigt mycket minspel, hihi. Jag halvligger ensam på en scen bland filtar, kuddar och röda rosor. Ska bli jättespännande att se det ihopklippta reportaget sedan! Tror det sänds nästa vecka i Stockholms norrortskommuner (och på webben).
Därefter repade jag med gitarrist inför begravning på torsdag. Och har haft kontakt med sorgehuset inför en begravning nästa vecka. Båda begravningarna är väldigt tunga. Nästa vecka beräknas 300 personer närvara vid begravningen och jag ska sjunga åtta sånger, som det ser ut nu. Så nu sitter jag här och övar och övar och övar... Vill ju verkligen att det ska bli bra och äkta - och äkta kan det bara bli om allt sitter och kroppen och jag har gjort det till mitt.
Solde, åh, vad bra att du ser annonser om den!
Låter verkligen som kul dag för konfirmanderna!