Inlägg från: JustMeAndMyLove |Visa alla inlägg
  • JustMeAndMyLove

OT Swingers

Det kan ha allvarliga konsekvenser om inte båda är lika med på idén. Att göra det för sin partner skull när man själv är osäker är nog aldrig bra!

Vi har haft tankar på trekant, inte swinging, men min sambo är tveksam så vi slopade hela iden. Det räcker liksom inte att jag verkligen vill testa om det leder till att hon blir svartsjuk. 

Klart man inte behöver vara svartsjuk om man verkligen litar på sin partner men svartsjukan kan vara så himla svår att kontrollera. Plötsligt bara finns den där och då är skadan redan skedd.

Om du vill men bara är osäker kan du ju alltid prata mer med andra, tex det här paret på nätet, om hur de gjorde första gången och hur de upplevde det, hur de hanterat svartsjuka osv. Alltid bra att ventilera sina tankar ordentligt :)

• JustMeAndMyLove

Vilket... underligt sätt att uttrycka sig på... Hade det varit riktat till mig hade jag, trpts "inget illa ment" tagit väldigt illa upp. Men jag kanske tolkar det konstigt

pyrro skrev 2010-11-04 19:11:24 följande:
    Kattpoet>> Inget illa ment men vi är nog väldigt olika som personer så ditt ord väger inte så tungt för mig är....vi är helt enkelt inte lika frigjorda som dig:)
  • JustMeAndMyLove
    Kattpoet skrev 2010-11-05 20:56:10 följande:
    JustMe, Jag är van att  min åsikt inte räknas eftersom jag är så öppen.  Skrämmande är dock att jag har erfarenheten och jag vet vad jag talar om, men det upp till folk själva vem de vill lyssna på och det känns som TS redan bestämt sig att inte göra detta och vill helst höra  att man inte bör göra det.  
    Jo jag förstår TS på det sättet att det är ovant att möta öppna människor. Bara tycker man kan lägga lite tanke på hur man utrycker sig. Jag påstår inte att det var fult/elakt skrivet bara att det TS skrev lätt kan tolkas så, speciellt av dig. Men det är som det är, världen är inte van vid öppna ärliga människor. Vilket är tragiskt.

Svar på tråden OT Swingers