• Lumys

Halmstadbrudar som vill snacka bröllop eller allt mellan himmel och jord??

Jag har studerat här i Halmstad i tre år och mötte mycket roliga kompisar under den tiden. Men nu när utbildningen är slut har alla kompisar flyttat iväg till sina hemstäder och andra orter och kvar är jag. Jag träffade min man här och det är anledningen till att jag bor kvar men det blir lite trist att bara umgås med honom och hans vänner.

Vi ska gifta oss nästa höst och jag planerar lite inför det..eller ja..planerar ganska mycket inför det. Går liksom inte att låta bli. Men är det några brudar som har lust att ta en fika och snacka bröllop, eller vadsomhelst egentligen är ni välkomna att svara. Vore kul att ha lite tjejsnack men några häromkring :) Ska kanske tillägga att jag är 24 år, så några någorlunda jämngama hade varit najs ;)

• Svar på tråden Halmstadbrudar som vill snacka bröllop eller allt mellan himmel och jord??
  • Lumys

Vi har inte satt ett exakt datum, men det kommer bli första eller andra lördagen i september nästa år. På torsdag åker vi och kollar wapnä för vi planerar att ha en dagen-efter-bröllops-brunch där :) Ska bli spännande att kolla och förhoppningsvis boka något på riktigt. Det har vi inte gjort än...har ni?
    Ska ni gifta er i kyrkan? Vi har inte bestämt oss än. Men vill helst ha vigseln utomhus.

Svar på tråden Halmstadbrudar som vill snacka bröllop eller allt mellan himmel och jord??