Lumys skrev 2010-11-07 16:30:16 följande:
Vi har inte satt ett exakt datum, men det kommer bli första eller andra lördagen i september nästa år. På torsdag åker vi och kollar wapnä för vi planerar att ha en dagen-efter-bröllops-brunch där :) Ska bli spännande att kolla och förhoppningsvis boka något på riktigt. Det har vi inte gjort än...har ni?Ska ni gifta er i kyrkan? Vi har inte bestämt oss än. Men vill helst ha vigseln utomhus.
Har inte bokat än, ska kolla på svarta örnshuset på lördag men det lutar verkligen åt det :) Vi är Jehovas vittnen och ska gifta oss i vår Rikets sal (gudstjänstlokal).
Så ska vi ha öppet hus efter vigseln innan festen och ska åka och kolla på hetz minne om det kan vara nåt :)
Irish Coffee skrev 2010-11-07 17:00:15 följande:
Hej hej... Halmstad brud har men bor i Dublin just nu. Ska gifta mig i juni med min irlandske man. Ska vara pa Svarta Ornshuset med vigslen i deras tradgard =) Har det mesta fixat och planerat. Hur langt har ni kommit?
Har kommit ganska långt i planeringen, vi vet hur vi vill ha det Nu ska det bara bokas och köpas. Men har min klänning iaf och lite andra grejer, frisör är bokad, finns i släkten :)