Tyvärr är det ju nästan alltid så att dom lokaler som inte är svindyra har fula väggar eller nån prydnad som är svår att gömma. För oss borde det inte vara så svårt eftersom det är mörkt ute på våran bröllopsfest. Så vi har tänkt släcka ner och istället ha jättemycket ljus.
Ja jag vet inte riktigt hur vi ska lösa det med musiken, ska försöka få nån som sjunger under vigseln och den sång vi går "ut" till, men vi har tänkt gå "in" till braveheart theme. Den är ju rätt svår att få till utan några säckpipeblåsare, och dom tror jag inte att det är så gott om här runt i kring.
Får väl om inte annat ställa upp en bil med bra stereoanläggning som får spela.
Jo att ha folk i sin närhet som kan fota är inte helt fel, min ena svåger är också jätteduktig, men han vill jag inte att ska fota på vårat bröllop, för jag vill att han ska få vara gäst.
Jag har hört att Karma ska vara jätteduktiga på att fixa brudfrisyrer men jag har aldrig varit dit så jag har ingen egen erfarenhet, men det är väl dom som jag tänkt höra med först.
Hur gör ni med maten? Catering eller ska ni fixa själva? Vi har inte riktigt bestämt oss än med det, beror väl lite var vi har festen.