Skelleftebrudar 2011
här är en till.
här är en till.
Tanken är att vi gifter oss i juli 2011.
Vigselplatsen är bestämd. Men inte lokalen!
Är det nån som har nån aning vad det kostar att hyra en klänning??
Antingen här i Skellefteå eller på Cinderella i Piteå?
Bara så där i runda tal?
Men de där måste man själv bekosta att kemtvätta?
Nu är vi oxå inne i lokal hysterin!
Några ideér på vart man kan vara för festen..
Gärna i närheten av Byske
Jag har oxå hittat inbjudningarna. Och betalar bara runt 500 för 40 inbjudningskort, förtryckta med kuvert
det var på vistaprint!
Nu har vi en lokal på gång. Ska och kolla på den i morgon? Egentligen är den nog ett väldigt bra alternativ. Dessutom ingår efterstädning i priset.
Erika82:
Du är naturligtvis välkommen hit. Och jag kan inte svara på de andra, men jag har ingen aning om vilka de andra här i tråden är och har inte luskat heller. Sen är jag oxå lite "anonym" och då vet ändå våra föräldrar och vänner. Men vi vill bara inte att halva Skellefteå ska veta det. Utan de som kommer på bröllopet är egentligen bara de som behöver veta nått.
Ang. din fråga om budget så jag har räknat på en budget på ca 30 000:-, men vi kommer att ta en liten kuvertavgift av våra vänner. Familjen bjuder vi. Sen täcker kuvertavgiften bara maten, vi bjuder vännerna på dryck, lokal och underhållning.
Sen får vi se, jag tror att vi kommer att spräcka budgeten, jag tycker att det låter lite, men samtidigt så än så länge ligger vi under budget.
Förövrigt så har vi kommit en bra bit på väg senaste veckan. Vi har bokat lokal, klänningen är bokad, slöja och tiara är beställd.
Nu är det egentligen mest värdparet som oroar mig lite. De vi frågade har tackat nej, och nu försöker jag skynda på min m2b att ringa vårt "reservpar". Men han tycker inte det är så bråttom, jag tycker att det är lika bra att göra det.