Hej på er!
Det verkar som om det händer saker här, spännande! Jag har inte tid att följa tråden så noga, det är fullt upp ändå. Vi har o.s.a den 4:e april och det känns väldigt bra att vi satte ett tidigt datum för det. Annars känns det som om läget är under kontroll. Min sambo och jag var och provsmakade tårtor förra veckan och efter det blev det verkligen påtagligt att det är så nära nu. Och jag trodde inte att provsmakning och tårtkonsultation skulle vara så mysigt :)
I går hade jag samtal med vår fotograf och vi kom överrens om att han ska följa oss i tre dagar! Eftermiddag och kväll innan bröllopet, bröllopsdagen och på morgonen efter. Det blir som en berättelse med alla bilder och vi kommer fota med olika "grupperingar" av människor som står oss nära.
Dessutom ska de filma, det var inget jag tänkt på innan. Hur gör ni, kommer ni låta filma vigseln?
Allt är bokat och klart för min del! Min sambo däremot har inte mer än börjat fundera över sina kläder. Men det där måste väl han sköta. Har era män fixat sina kläder för bröllopsdagen än? Och vad ska de ha på sig?