4e juni 2011
Kanske bara jag som stressar upp mig i onödan. Det mesta som är kvar är sådant som det är bokat till och som jag ändå inte kan göra tidigare än det är bestämt. Men som Prinsessgrodan sa så är jag lite nojjig över att ha glömt något.
Kanske bara jag som stressar upp mig i onödan. Det mesta som är kvar är sådant som det är bokat till och som jag ändå inte kan göra tidigare än det är bestämt. Men som Prinsessgrodan sa så är jag lite nojjig över att ha glömt något.
Jag blev inte hippad utan jag och min tärna drog ihop en hippa tillsammans. Vi bjöd in tjejerna som var bjudna, lagade mat och jag hade på mig en vit klänning och en plasttiara med slöja. Sedan käka vi, snackade strunt och hade det gott med pinglorna, vi blev 11 st tror jag. Så ni som inte hippats men vill, gör er egen! Om ni inte hinner kan man ju ha en efter också, en bekant flydde utomlands och gifte sig, men vi hippa henne i efterhand.
Gaaaaah, är så pirrig! Nu får tiden ta och ticka på!
Att ha körschema kan jag tänka mig mest är skönt om man är manisk planerare (som jag själv) och man vill ha koll på hur dagen ska gå med lite hålltider och så. Jag har körschema med lite tidpunkter på förmiddagen innan vigseln (tid hos frisören, lunch, taxi till stadshuset) och även för att blivande kan vara lite seg så han behöver lite schema haha. Men efter vigseln kommer det att rulla på av sig självt så då släpper jag allt sådant. Men om man är mer easygoing eller kanske inte har så många stopp på sin dag så behöver man ju inte ha en ett kanske. Tänk igenom hur du vill att det ska gå till så märker du om det är skönt att skriva ner lite hålltider eller om det kommer att ge sig.
20 dagar kvar!!!
Har slutligen beställt bukett till mig och min tärna i helgen. Vi skulle leta manschettknappar till blivande, men fick jätte fina av hans föräldrar som de köpt utomlands för länge sen. Så det enda som är kvar nu är att hämta klänningen efter justeringarna är gjorda om en vecka, transport, bordsplacering och playlist. Längtar massor! Hur går det för er andra tjejor?