4e juni 2011
Så det är mina bröllopsnerver som spökar, det jag inte kan påverka alls är ju vädret och då blir det just det som jag nojjar över...
Gummistövlar funkar ju, det har du rätt i Det är egentligen mest fotograferingen som jag tänker på, vill ha den utomhus och hatar tanken på att behöva ta bilderna i fotografens studio pga av vädret. Egentligen kan det bli precis lika bra bilder i hans studio men jag har fått för mig att bilder utomhus är finast
Vi har middagen inomhus som tur är, annars skulle jag nojja ÄNNU mer
Mitt jobb är bra på många sätt och jag trivs egentlgien med både arbetsuppgifter och kollegor och vi har en del bra förmåner men just detta, avsaknaden av flex, den minutiösa planeringen med bemanningen ...det är nackdelen med stort N och just nu stör jag mig extra mycket... Bridezilla? Jag?
för de bli vitt tålt och porslin, sen funderar jag på svarta dukar och vinröda dekoratoneri form av konfetti och blommor och svarta o vinröda ballonger...el ska jag ha rutiga dukar i svart och vitt el ska jag ha de som jag tänkt men behöver jag mera av något då? mm vet inte ens om du kan reda ut de där va jag skrev snurrigt värre *haha*
Ja huvudsaken är ju faktiskt att man trivs på jobbet, sen har väll alla jobb sina negativa sidor
Bridzilla DU!?!?!?!?! Då MÅSTE jag skrivit fel