4e juni 2011
![](https://www.brollopstorget.se/Chatt/ikoner/smile4.gif)
Nu ska jag åka iväg och hämta min klänning, den har varit och justerats. Nu ska den testas med rätt smycken och skor, super kul! 10 dagar kvar, någonting säger mig att de dagarna kommer springa iväg!
Ojojoj, vad det pirrar nu! Snart är det dags tjejer! Ska ägna den här veckan åt LISTOR, haha. Måste skriva upp vad som ska vart, körschema, vad som ska lämnas vid lokalen dagen innan, vad som ska i min väska/tärnans väska/mammas väska. Och så ska jag förbeställa en del taxibilar till oss också, kanske är lite väl planeringsnörd men vågar inte chansa på att det finns ledigt.
Idag satt jag och började skriva listor så allt som ska fixas dagen innan, körschema, saker som ska packas ner osv osv. Märkte att det började bli en del och att jag kände att jag inte direkt fick mer koll på läget. Men så kom jag på att jag hade ett stort 70x50 cm papper kvar från när jag gjorde vår bordsplaceringskarta, så jag skrev alla lisor på det och drog småpilar mellan det som höre ihop. Mycket skönt, nu finns allt på ett ställe. Manisk planerare någon?
Den här tiden om tre dagar sitter jag gift på vår middag, wohoo!
Nu har vi också dubbelkollat allt, är inte så mycket då lokalen står för mat dryck och allt. Men vi var där idag och gick igenom allt och lämnade bordsplacering och placeringskort. Ska träffa vår toastmaster idag och snacka lite, har kollat frisör/smink, blivande har klipp tid och jag tid för manikyr imorgon, sen är vi good to go! Har en lista på allt som ska packas ner och fixas imorgon och på lördag. Ska bara försöka komma på hur jag ska kunna sova imorgon... Längtar!
Imorgon är det dags! Kan ni förstå? Den här tråden startade i november förra året och vad man har längtat! Och nu är det dags! Äntligen! Dagens facebook status: "Ni vet att man brukar säga att man har fjärilar i magen, jag tror snarare jag har flygande urtidsödlor i min!"
Okej alla underbara damer och herrar, nu är det dags att göra ett sovförsök. Lycka till imorgon allihopa! Hoppas alla får en underbar dag!
Ja, äntligen gifta! Hade en fantastisk dag i solen. Sa ja i Stockholms stadshus 14.20 och hade fest på Nyckelvikens herrgård med kära familjen och vänner. Underbart från början till slut, romantik, god god mat och dryck, fina och roliga tal och massa kärlek. Grattis till er alla!
Här är lite bilder från vår fotografs blogginlägg om vårt bröllop, blev verkligen superfina! Hon är så go!