mysan33 skrev 2011-03-09 09:08:45 följande:
hejsan, inte lång tid kvar=) men börjar bli lite nervös, mest för att nån av våra bokningar ska ha kommit bort lr så. vill nästan ringa och kolla en extra gång=)
skulle även vilja se lokalen en gång till innan men tanten som hyr ut är en riktig surpuppa, första gången vi var där verkade hon besvärad av att vi ville se allt inkl köket. men det var ju klart att vi ville se det!
sen är det klänningen, jag ska prova den i slutet av april, och göra ev ändringar. men tycker det är lite tidigt. skulle vilja göra det i början på maj istället. när ska ni göra sista provningen?
vill även beställa blommorna snart, floristen sa att en månad innan räcker men tycker det är lite sent.
känns som att det bara är att vänta nu, har gjort nästan allt klart redan.
Oj vad olika det är, själv har jag bokat buketten redan samt frågat sömmerskan om jag inte kan få göra slutprovning innan påsk! =)
Jag vill hellre försöka hålla samma vikt de sista sex veckorna än att både jag och sömmerskan ska stressa med ändringar in i det sista.
Vad skönt att nästan vara färdig, som scrappare vägrar jag beställa vigselprogram, festprogram och placeringskort och jag har designen klar. Men det kommer ju ta en himla tid att tillverka 35 exemplar, måste verkligen komma igång med detta nu! =)
Förresten så tycker jag ni ska stå på er angående lokalen, klart att man vill se den igen när man ska detaljplanera!