4e juni 2011
![Glad Glad](https://www.brollopstorget.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Två månader kvar tjejer, någon mer än jag som har paniiiiiiik...? Har inte alls kommit lika långt som jag hade tänkt med allting...
Åh vad glad jag är nu, har hittat planeringsglädjen igen nu när det inte är så långt kvar!
Fästmannen får ringa sin syster och en nära vän och fråga hur det blir, men annars har alla gäster tackat ja och hotellbokningen är också spikad! Vi ska bo på ett supermysigt litet familjehotell i engelsk stil, de har en svit, fem dubbelrum och tre enkelrum. Vi bor i sviten och våra "utomsocknes" nära & kära betalar själva för sitt boende i de övriga rummen. Supernöjda med upplägget, kommer bli så mysigt!
Träffade sömmerskan i tisdags, allt känns så verkligt nu när klänningen är helt färdig och sitter perfekt! Tre kilo lättare nu, låter inte så mycket men det var stor skillnad i känsla, och hon påpekade även hur mycket lättare det var att stänga blixtlåset...!
Har även beställt runda askar från panduro som ska bli en kartongtårta, kommer bli ett av de roligaste pysselprojekten!