4e juni 2011
Min vigselring är äntligen hääär efter att ha förminskats! Den är underbar och jag kan inte sluta titta på den.
Min vigselring är äntligen hääär efter att ha förminskats! Den är underbar och jag kan inte sluta titta på den.
Idag är inbjudningskorten klara men jag har inte fått se dom än. Sambon fick i uppgift att fixa dom så jag vet inte ens vad han valt för papper! Åh, kan han inte komma hem från jobbet snart så jag slipper plågas?!
Nu är inbjudningskorten postade
Ursnygga blev dom och med ljusgula kuvert och penseé-frimärken blev det perfekt! Igår vid 12 på natten när sambon kom hem från jobbet med kuverten satte vi oss och skrev adresser, stoppade i korten och pysslade. När vi var färdiga var vi såklart tvungna att åka och posta dom också vid 01, haha. Åh, vi var helt lyriska! Snaaaart snaaart :)
Satt precis och tänkte detsamma. 50 dagar, helt galet så fort tiden går!
I helgen köpte vi skjorta och slips till honom och mina skor. Vi passade också på att beställa blommorna, fick provuppsättning av frisyren hos frisören och hade vigselsamtal med prästen. Allt var perfekt, floristen var på samma våglängd och sa bara bra saker, frisören gjorde precis som jag ville ha det och prästen var så trevlig och gav bra förslag! Nu längtar vi bara ännu mer!
Har lite småpyssel kvar med bordsplaceringen, vigseln och dukningen samt bokning av vår weekend på spa kvar att få ihop men det mesta är färdigt. Känner mig speedad och såå glad över att det bara är en dryg månad kvar!
prinsessanogrodan jag kan inte se bilden?