Nu närmar det sig, imorgon ska vi öva med pastorn i kyrkan, ochså ska vi få nycklar och larmkoder också, som gör att vi kan öva i kyrkan, när det inte är någon där som kan öppna för oss.
På måndag kommer mamma ner och vi ska ha ett litet matmöte med svärmor också, så får vi se hur det går.
Men någon organist har vi inte fått tag på, så vi får nog göra nödlösningen, att fästmannen spelar in sig själv ochså spelar vi upp det i högtalare. Tur att han kan spela orgel, tänk om han inte hade kunnat det, då hade vi varit lite mer panikslagna vid detta laget. Nu hoppas jag bara att det blir en trevlig dag utan teknikkrångel.
I den lilla kyrkan ser man orgeln, på andra ställen är den ju uppe på en läktare och då ser man ändå inte den som spelar, få se hur detta kommer bli.
Jag vill videofilma bröllopet också, frågan är vem man ska sätta det på, tänkte kanske skulle sätta min bror på det, men det är meningen han ska tolka till de tyska gästerna, men vi har en till tysk gäst som kan svenska, så kanske får fråga honom om det, men nu är han bortrest med sin fru, så jag väntar och ser hur vi löser det