2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?
Vi ska ha vår vigsel i Linköping 110730 inkl. middag med närmsta släkten. Sen blir det bröllopsfest i Stockholm 110820.
Vi ska ha vår vigsel i Linköping 110730 inkl. middag med närmsta släkten. Sen blir det bröllopsfest i Stockholm 110820.
Vi har bestämt vigselplats och restaurang efter det. Festlokal för fest ett par veckor senare är också bokat. Fotograf, frisör och bröllopssvit är också klart. Jag håller på att provlagar meny för festen och har tårtförslag på gång.
Den stora utmaningen blir dekoration och dukning av lokalen. Festen är grovplanerad och jag håller på med festprogrammet. Sen ska jag sy klänning också och har valt ut model. Våra barn (6, ej gemensamma) och mannen ska ha kläder också. Mannen avslöjade att han funderar på transport från vigselplats och restaurang och han får gärna överraska. Han kommer att få huvudansvaret för musiken och så ska vi gå på danskurs i vår tänkte jag. Hmm... det är en hel del kvar kan man konstatera.
Vi ska planera under nyårshelgen, då kommer vi ändå att bo på hotell för att vi ska gå på fest i en annan stad. Då hoppas jag att vi ska få lite tid till att planera tillsammans, annars är det mest jag... Jag försöker skriva en lista på allt vi ska planera.
Vi skickar nog ut inbjudningarna i april, men det är endast familjen (dock 35 st) som är bjudna till den 30:e, och de vet redan om det. Men vi skickar ut inbjudningarna till festen som ska vara den 20/8 samtidigt.