Emmilie87 skrev 2011-03-02 12:32:38 följande:
Visst är det spännande? :D
Längtar som f*n! hahha :P
I natt drömde jag värsta mardrömmen om bröllopet; jag hade missat min sminktid vilket gjorde att jag inte hann göra nån frisyr, så min mamma gjorde en enkelt fläta när jag skulle in i krykar :P Sen hade vi missat att ringa de som ska sjunga på vårt bröllop, men de kom iaf men hade övat in helt fel låtar! O när jag väl stod framme vid altaret kom jag på att jag glömt min så kallade "kroppsstrumpa" så klänningen var för liten, så jag sprang ut ur kyrkan o åkte hem o bytte om, vilet drog ut på tiden så gästerna satt o väntade i över en timme på mig... hahaha!
Är det bara jag som drömmer om bröllopet eller? :P
nej, du är då rakt inte ensam, haha :)
jag har hittills drömt om:
*gäster som inte kommit för att posten slarvat bort inbjudningarna och sen har de varit jättearga över att vi gick och gifte oss utan att bjuda dem,
*när tårtan levereras och tårtkartongen öppnas så är det bara tårtkross i hela lådan. och självklart finns det ingenstans att få tag på en ny,
*jag glömmer plocka ögonbrynen och ser ut som de elaka svamparna i SuperMario,
*min blivande vägrar svara på prästens fråga ("tager du...?") eftersom han tycker att prästen är ohyfsad och respektlös och kräver en ursäkt för detta,
*min mormor vägrar äta av maten eftersom hon tycker att det är "osmakligt med buffé",
*gamla klasskompisar till mig (som jag inte har kontakt med idag) dyker upp och har synpunkter och börjar planera gästlistor, dekorationer osv,
*min tärna dök upp i min klänning,
*bestman styrker sig ur fickplunta i kyrkan
och lite annat smått och gott :)
det är ju ett tag kvar, så man funderar ju på hur det ska hinna spåra ur innan dess, haha.