2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?
Hänger på er tråd. Vi gifter oss den 29:e!
Hänger på er tråd. Vi gifter oss den 29:e!
Hittade den här sidan när jag var ute och letade klänning. Är lite sugen på att beställa skor från dom då jag har väldigt svårt att hitta skor som jag vill ha i min storlek (34).
http://shop.textalk.se/se/artgrp.php?id=2197&grp=118966
Vi gifter oss dagen innan den 29 juli och vi har heller inte skickat ut några inbjudningskort ännu men vi har skickat ut spara datum kort så det känns inte så akut ännu :)
Det känns som att det är ganska lugnt för tillfället, Håller på med det sista finliret på inbjudningarna innan beställning. Bordsplaceringen är prel.klar. Har börjat fundera på bordsdekorationer lite. Hade tänkt att odla gräs så det ska jag prova att göra så jag vet hur många veckor det tar...:)
Haha...kattgräs! Lite bilder på vad jag hade tänkt mig :)
Gör det! Billigt är det också, tror jag betalade 17:- för en stor påse med frö :)
Ja det närmar sig med stormsteg. Fest- och vigselhäfte har jag också börjat med lite smått men det går trågt måste jag säga...
Vi har inte ens fått ut våra inbjudningar än ;)
Bröllop201187: Vi har skickat ut spara datum kort tidigare i år så våra gäster är förvarnade, annars hade vi nog haft lite mer bråttom med inbjudningarna :)
S2011: Inte så dum idé med placeringarna, ska ta upp det som ett förslag med min sambo och vår "rådgivare".
Vi kommer att ha en lite gästpresentation där gästerna beskrivs och sen får man gissa vem det är. T.ex. min systers kille har räkor i akvarium ist. för fiskar så har beskriver vi som räkodlare. Snurrigt?
Freakie: Min sambo har lite samma stil som din ;) men jag har stoppat alla att göra listor och när man ska göra vad listor under näsan på honom och då fattade han lite att man inte kan göra allt en månad innan, så nu är fart även på honom *S*