Inlägg från: A loves A |Visa alla inlägg
  • A loves A

2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?

Vi ska också gifta oss den 30/7!

Mycket att fixa nu bara, hade tänkt oss nästa sommar först, men varför vänta!?

• A loves A
    Trolljentan skrev 2011-03-09 09:29:14 följande:
    VälkommenSolig
    Hur långt har ni kommit?

Tack!
    Känns som att det är under kontroll iaf.
    Det som måste fixas nu är inbjudningarna, har pratat med de flesta så de bokat datumet!

Har bokat lokal och vi kommer även att vigas där, förhoppningsvis nere vid vattnet.
    Två vänner ska sjunga, en vän gör buketten och en annan fotar. Härligt med begåvade vänner!

Håller på att kolla menyer hos ett par cateringföretag - vi ska ha buffé.

Klänning till mig och tärnan ska jag sy själv, tyget är inhandlat.

Ska kolla ringar i helgen, tror vi vet vad vi ska ha!

Vet vad vi ska ha i dekorationsväg också - det ska bara inhandlas.

Det är ju en del, men det ska nog lösa sig!

• A loves A
    Trolljentan skrev 2011-06-06 00:13:24 följande:
    hallå brudar!!
    Herregud va jag tycker tiden går fort nu=)
    Har fått tillbaka papper på hindersprövningen, så nu är det klart. Har pratat med prästen som ska viga oss och hon verkar jättetrevlig. (Hon har även samma efternamn som jag, tyckte det va lite roligt =P)
    Vi har även lagt beställning på alkoholen till festen. Kommer ni bjuda eller har ni bar där ni säljer till självkostnadspris? Vi har bestämt oss för att ta betalt. Känns inte som att vi har råd annars eftersom det kommer 91 pers på festen...
    Vi kommer bjuda på allt! Vi kommer inte vara mer än 25 vuxna, och alkoholen är köpt i Tyskland mycket billigare än på Systemet.
    Blivandes föräldrar körde ner till Tyskland i går, så nu kan vi bocka av det! Skönt!
    Dessutom fick vi inte veta vad det kostade för de ville stå för det - antar att det blev bröllopspresenten!
    Underbara människor!
Svar på tråden 2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?