2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?
Blir till att skicka tillbaka dem och återigen börja jaga efter vinröda löpare...*suckar*
Jag som var så glad att jag hade hittat dem...
Fast beror juh på vad man vill ha för vinröd färg förstås
Vilken läcker klänning...
Jo ni tjejer det närmar sig..
Att göra lista....
Skriva bordsplaceringskort
Festhäften skriva ut dom 100 st
Vigsel häften 50 kvar av 100 att skriva ut.
Handla dricka godis chips..
Beställa bröllopsannons =)
Så det börjar att ta sig
Jo det mesta är avklarat, ska skicka brudklänningen och tärnklänningarna på strykning hos mormor.
Inhandla engånskameror och stryka dukar och löpare så lite kvar =)
Har strukit 21 löpare ikväll och 4 dukar har bara 17 dukar kvar..
Har fixat en blomsterbåge som ska hämtas till veckan, och ska sedan kläs dan innan bröllopet!
Och nu håller jag på att bleka tänderna in med tandskenorna och bara sitta och vänta på att tiden ska gå, och dreglar gör man oxå- hahaha
Japp i fas med det mesta
Festhäften ska skrivas ut
Har 17 svarta dukar kvar att stryka
50 Vigselhäften kvar att skirva ut..
Alla dekorationer och tillbehör klart..
Så nu är det bara att invänta snart =)
Jag kan bara önska att jag kommer att bli hippad, för här har det varit sådant strul bland dom som ska anordna hippan, har hört på omvägar att det har varit bråk om detta, så vi får se
Ja ni tjejer det närmar sig med stormsteg, bröllopsnerverna börjar sakta men säkert komma fram =)
Hur går det för alla? Själv så håller jag på att stryka dom sista dukarna ack så skönt...
Blev hippad igår, bortrövad på morgonen och sedan Helikopter tur följt av picknick sedan uppdrag på stan! Hem fräscha till Sig och äta middag och sedan vidare till stadsfesten i härnösand! Med andra ord en helt underbar dag!