• Yez

Titanringar?

Kan ni inte visa upp era titanringar?! :D

• Yez
    fruhgan skrev 2011-10-26 09:12:46 följande:

Gud villken vacker!!
  • Yez
    fruhgan skrev 2011-10-26 09:44:45 följande:
    Det är två ringar men ser ut som en

Det är dessa ringar:
    www.titanringar-web-butik.com/product.html/al...
    www.titanringar-web-butik.com/product.html/cl...
    Jaha! Det såg verkligen ut som en :P Jätte fint!!

Har själv kollat på
    www.titanringar-web-butik.com/product.html/straight-around-white
    och
    www.titanringar-web-butik.com/product.html/on-the-edge

Eller byta ut den som heter straight around mot den du också hade, ALWAYS TOGETHER.
    Och självklart lika för honom men utan stenar..

Har du blank yta? Hur är det med repor o sånt? Står den emot bra?

Åååh, jag är så kluven! Vill verkligen men tror inte jag har nerverna till att ställa frågan..
    Börjat överväga att prata med han innan och kanske tillsammans bestäma att förlova oss :P
  • Yez
    fruhgan skrev 2011-10-26 09:56:16 följande:
    Titanringar ser mörka ut om man fotar dom i ett mörkt rum och ljusa ut om man fotar i ljust rum.
    Det gör att de ser lite olika ut på bilderna trots att det i vissa fall är samma yta.
    En kollega har också ringar därifrån och det var när jag såg hennes ringar som jag fick nys om titanringar.com.
    Mina ringar är Always Together  6 mm och Close Together 3 mm förresten.
    Okey.. Har vart osäker på vilken bredd man ska men större än 9 behöver man ju inte, tyckte din såg ut att vara perfekt bred!

Men har du fått repor o sånt i den? Tänkte eftersom den ser ut att ha blank yta så kanske det lätte blir repor?
  • Yez

Vad jag kan förstå som köps dom flesta titanringar fråb titanringar.com..

Har även kolat in denna sida, mycket fint! zelini.se

Men finns det inga fler som säljer titanringar?
    Jag vill gärna inte köpa på internet utan funderar på att åka till affärerna, jag bor i Gävle..

Något tips på affärer som säljer titanringar inom Sthlm-Sundsvall området?

• Yez
    fruhgan skrev 2011-10-27 16:48:07 följande:
    Men du titanringar.com har ju sin butik i Härnösand, hur långt är det till Sundsvall därifrån? 5-6 mil?
    Beställ tid så får du komma dit och prova! Det skulle jag ha gjort om vi inte hade bott här nere i södra Sverige. Passa på och titta på ringarna live och prova och att få träffa personalen som kan ge tips och hjälpa dig att välja, vilken chans.
    Ja, från Sundsvall är det ganska nära men jag bor som sagt i Gävle..
    Över 3 timmar i bil, men hittar jag ingen annan närmare så blir det att jag åker dit! (:
  • Yez

Till er som har titanringar idag, kan ni inte lägga upp bilder på den/dom?! Vill så gärna se alla och få inspiration :D
    Berätta också gärna vart ni köpt dom (:

• Yez

Här är våra ringar, vi beställde från Titanringar.com och är suuuuuuper nöjda!!
    Tyvärr är inte bilden rättvis.. "randen" i herr ringen är blank och klarblå (inte svart som det ser ut på bilden!)
    och i dam ringen är inte stenen blå utan en vanlig vit.. Jag har en 0,3 sten i min ring.
    Räckte väldigt bra tycker jag, då jag längre fram innte vill att förlovningsringen "ska ta över" vigselringen..

Hursom, kan verkligen rekomendera titanringar.com.. Vi är super nöjda!! Precis som vi vill att dom skulle se ut.

I hans ring står det "Mitt hjärta är ditt evighetstecken Namn 2012"
    I min ring står det "Min lycka, Min kärlek evighetstecken 2012" Och har hans namn "On the edge" av ringen.

• Yez
    Doofie skrev 2011-12-13 09:18:29 följande:
    Vad fina! hur breda är de? :) Håller med dig, tycker inte förlovningsringen ska ta över för mycket, är för det lite mer enkla :) Har  också beställt från titanringar.com, är så jäkla nyfiken på hur ringarna ser ut!
    Funderar på en likadan ring som du som vigselring, men med fler stenar.. men är ett tag kvar, så hinner nog bestämma mig ;)
    Jag tror min ring är 5mm bred och hans 6 eller 7mm, lite osäker faktiskt..

Ja, ringar är från titanringar.com, men vi vågade inte beställa utan att kolla på dom först så vi satt oss och åkte 3h t o r.. Ganska i onödan faktiskt för ringarna såg ut precis som på deras bilder ;-P hehe.

Lycka till, vet hur svårt det kan vara för att bestämma sig.. Dom har så mycket snyggt! hehe. Jag stod mellan den som jag köpte och den som ser likadan ut fast har silver i inlägget där "jacket" är.. Också super fin! :p
Svar på tråden Titanringar?