IDAG är det bara 6 månader kvar. 14/6, vilka är med?? :)
Vi ska också gifta oss den 14 maj. Vi är nästa helt klara. Klänningen är beställd i aug. Hittade den redan efter 1,5 timme i affären. Men jag visste redan på ett ungefär hur jag ville att den skulle se ut... Sen när jag provade den så föll jag pladask.. :)..Lokalen, kyrkan, dekoreringen och dukningen är klar i huvudet. Det ska bara provdukas hemma. Allt är inköpt. Ikea är bra ibland. det ända är sevettterna men det har catering firman lovat att göra. Värdelös på det. Cateringsfirman är ordnad . Skärgårds buffe. Lite midsommar mat inspirerad. Barn kommer med så det måste ju också kunna äta. Min ring är köpt och ligger i sin lilla ask i mitt smyckeskrin. Den hittade jag direkt och den var inte så svår eftersom det är partnern till förlovningsringen. Bilen är bokad. Fick reda på att en vän ställer upp gratis i sin chrysler cab. Fotografen är bokad.. vän det med. frisyren utsedd. Nu ska man bara få tid till en provmakeup tillsammans med tärna (hon är nämligen utbildad makeup).
Så allt är klart förutom kostymen till den blivande maken, skor till oss båda.
6 månader kvar.. kan man inte gifta sig im istället. Jo visst jag hinders prövningen ska ju in i slutet av feb.