Inlägg från: MaybeBride09 |Visa alla inlägg
  • MaybeBride09

2011-brudar för 8:e gången!

Jag hoppar in här (har varit med i en av de tidigare trådarna). Vi gifter oss den 1/10-11. Vi har fixat ganska mkt ändå. Ska bara ringa och dubbelkolla om bokningen av lokal gick bra. Det är en bygdegård och han som sköter bokningen var inte hemma så hans fru tog den. Vill bara dubbelkolla och sen höra hur mycket porslin och så som finns. 

Idag var vi och testade klänningar, jag har redan hittat drömklänningen. Det var den andra jag provade :) 

1 oktober 2011 säger jag JA
  • MaybeBride09
    Minstoradag skrev 2011-01-05 17:32:56 följande:

Jag hittade och köpte klänning idag! Jag är så fruktansvärt nöjd!

Efter 10 provade klänningar satte jag på mig den jag köpte och min vän som va med började gråta!

Det va verkligen den rätta!

Härligt! Man vet när det är DEN rätta! 
  • MaybeBride09

Fina skor

Jag kommer köpa ett par med 5 cm kilklack i Ivory. De ser typ ut som pumps Testade de med klänningen, kommer bli suuuuper  

• MaybeBride09

Hej blivande brudar :) 

Ska någon av er på bröllopsmässorna i Sthlm 28-30 jan? Jag ska åka dit med en kompis, ska bli otroligt roligt  

• MaybeBride09
    SaJo1981 skrev 2011-01-09 12:49:50 följande:
    MayBeBride09: jag bor i Göteborg så vi ska iväg på bröllopsmässan när den kommer hit seni istället! Har varit på den en gång innan men i år känns det verkligen kul eftersom vi faktiskt räknar ner till sommarens bröllop :)
    Ah okej :) Vilken är det då ni ska på? Bröllopsmässan eller Allt om bröllops mässa? Vi ska på båda Har också redan varit på en mässa men den räknas knappt :-P Det var brud och fests mässa i Karlstad, inte så jättemycket att hurra för och efter en halvtimme hade man varit hos alla :-P Men det var roligt, för den var i slutet av oktober och vi ska gifta oss i början i oktober, så det var mindre än ett år kvar :D
  • MaybeBride09
    turbovampyria skrev 2011-01-09 13:13:08 följande:
    Jag var på bröllopsmässsa förra året tror jag. Det var super tråkigt. Tyckte inte det gav mig någon insperation alls. Men tror det beror till stor del att jag bor i en mindre stad. Eller så liten är den inte eftersom det bor närmare 100000pers här. Men det kändes som om man gick igenom allt på en kvart.
    typ som den jag var på då :-P Det fanns ett alternativ för catering, en som kunde göra tårta osv :-P Man vill ju ha så mycket inspiration som möjligt!
  • MaybeBride09
    turbovampyria skrev 2011-01-09 13:29:20 följande:
    Jag vet. Och när man får ett eller två alternativ så får man inte specielt mycket inspiration. Har nästan kännt att det har varit bättre att googlat och leta runt själv. Det har gett mig tio gånger mer inspiration än vad mässan gjorde.
    Men jag tror det skulle vara bättre nu på de större mässorna. Synd bara att fästmannen inte följer med, för man kunde få träna på valsen där :-P
Svar på tråden 2011-brudar för 8:e gången!