Inlägg från: Emelie 87 |Visa alla inlägg
  • Emelie 87

En sak till som jag la märke till var datumet, vilket också stämmer överens. :)

• Emelie 87

Helt underbara skor ju. :)

En fästis, två barn, oändligt med kärlek
  • Emelie 87

Haha ja dom kanske är lite mer nutida, men verkligen snygga. .) Sedan kan det ju vara kul om man fortfarande är kortare än sin framtida efter att man fått på sig klackarna, och det är ju jag. :)

Vad coolt det låter med 1800-talstema. :)

• Emelie 87

Supermysigt ju! :D Jag hade också kunnat tänka mig att gifta mig på landet, men nu blir det mitt i stan istället och mottagning med fest hos min moster.

• Emelie 87

Vi ska ha Aerosmith - Don't Wanna Miss a Thing. :) Fast den går kanske inte att valsa till. Isåfall blir det tryckare till den. :)

Sedan har vi gjort lite ändringar i ceremoniplanerna. Först var vi inne på att sjunga All I Ask of You ur Fantomen på Operan istället för att läsa löftena traditionellt. För att detta över huvud taget skulle vara möjligt hade vi fått ändra på en hel del och vi skulle förstöra en helt underbar låt. Därför ska vi istället läsa löftena med egna ord, och sedan sjunga låten efter att vi förklarats man och hustu. Det tycker jag låter bättre i alla fall.
    Sedan kan man ju också kyssas i mellanspelet, precis som Christine och Raoul gör. :D

Sedan tycker jag det är kul att det är fler som ska till USA på sin bröllopsresa. För dit ska vi med, närmare bestämt till soliga och varma Californien. :) Först Los Angeles, sedan San Diego, San Fransisco och Napa Valley. :)

• Emelie 87

Då stundar provsmakning hos åtta olika cateringföretag på torsdag och fredag. Grekisk buffé var det. :D

• Emelie 87

Till att börja med vill jag gratta StårBrud2011. Jag är jätteglad för din skull och din mans. :)

Själv har man 102 dagar kvar och det är nu man känner hur jäkla långsamt det går. Dock har vi varit och provsmakat på olika cateringföretags alster. Vi har väl kommit fram till några favoriter, men inte riktigt ännu bestämt oss för vem vi ska anlita. Men vi har ju tid på oss, så ingen fara med det. :)

• Emelie 87
    StårBrud2011 skrev 2011-03-16 15:24:13 följande:
    Tack.. vi hade ett underbart bröllop www.tinkerbellan.webblogg.se

Det såg verkligen underbart ut. :)

• Emelie 87

Möhippa i torsdags och bröllop i lördags... verkligen bättre än vad jag någonsin förväntat mig. :D

Nu är man gift. :D

En man, två barn, oändligt med kärlek
  • Emelie 87
    Wedding2012 skrev 2011-06-21 09:55:30 följande:
    grattis =)
    Tack! :D
    En man, två barn, oändligt med kärlek
Svar på tråden 2011-brudar för 8:e gången!