Inlägg från: Jeliqa |Visa alla inlägg
  • Jeliqa

2011-brudar för 8:e gången!

Hoppas att jag också får vara med här i tråden :)
    Vi förlovade oss 28/11 och är nu i full gång av planeringen till bröllopet. Vi gifter oss den 13/8-11.  

• Jeliqa

Idag köpte jag mina smycken till bröllopet! De är precis min stil och helt otroligt vackra. Det känns att det är på allvar nu :)

• Jeliqa

Jag hittade underbara skor på Matildas fest som är precis i min stil. Dessutom får man bestämma klackhöjd på skorna och de är inte så fasligt dyra heller. 450:-

• Jeliqa
    SaJo1981 - Jag mätte både längd och omkrets på fotens bredaste ställe för säkerhetsskull och skickade måtten i samband med beställning så det borde inte bli fel, hoppas jag i varje fall :) Vilka skor fastnade du för?
  • Jeliqa

Haha jag har beställt samma! :D

• Jeliqa

De är perfekta! Jag gillar inte heller spetsiga skor och hade som enda krav på mina brudskor att de skulle ha band att knyta upptill.
    Spännande med 1800-tals tema. Har du köpt klänningen redan?

• Jeliqa

Sajo1981 - Jane Austen klänning låter fantastiskt fint! Själv är jag stort Austen fan så jag tror du kommer bli väldigt tjusig!

Maybride09 - Härligt att du också hittat dina skor och att de passar till klänningen!
    Jag längtar tills jag får mina skor så jag kan testa de tillsammans med klänningen, fast jag tror på förhand att det blir fint.

• Jeliqa

Sajo1981 - Trist att han inte kan ha frockcoat men han blir nog stilig ändå skulle jag tro!

Emelie 87 - Snygga skor! Tror dock jag skulle ha rejäla problem att dansa i de där klackarna. 

• Jeliqa

Junibrud - Stort grattis till kommande bröllopet! Vilken fin klänning du beställt.

Idag var jag och bm till en bröllopsbutik och provade ut kläder åt honom. Jag måste medge att jag blev väldigt rörd när jag såg honom i hela utstyrseln. Tänk att vi gifter oss i år hörrni!

Svar på tråden 2011-brudar för 8:e gången!