• Svar på tråden 2011-brudar för 8:e gången!
  • Niini

Minns inte helst vad jag skrev senast (a). Men på sistone har vi iaf bokat bröllopsresan som går till en hittills hemlig destination. Köpte även ett halsband på rea för nån vecka sen. Sen gjorde jag även 30 halvklara inbjudningar igår (texten fattas). Så lite längre påväg är vi väl :)

• Niini
    Mrir skrev 2010-11-14 19:43:36 följande:
    Niini, ni gör också inbjudningarna själva alltså? Vad har ni för papper?  
    Jepp, efter en del funderande kom vi fram till att det nog blir bäst så då vi aldrig hittade nån mall vi var överens om ;)

Vi har ett vanligt (?) lite styvar papper bara Carson eller nåt liknande hetter väl märket :)

• Niini

Skulle o kolla på lite på buketter gjorda av floristen jag tänkt på. Slutade med att jag beställde min brudbukett!!

• Niini
    las vegas bruden skrev 2010-11-29 14:48:51 följande:
     Åhh vad roligt! Har du inte någon bild så du kan visa?
    Nix, jag tycks ha ett udda val av blommor då jag inte hittar en enda bukett som ens liknar jag det jag vill ha :D Men orkidéer kommer det bli iaf :)
  • Niini
    las vegas bruden skrev 2010-12-02 10:09:28 följande:
    Grattis!! =) Jag vet själv hur lycklig man var när man hittade ringen!   Nu har jag lagt in lite nya bilder på mig och klänningen i mitt galleri, så om ni vill får ni jättegärna gå in och kika och säga vad ni tycker. Jag har satt bandet på lite olika sätt och har inte riktigt bestämt hur jag ska ha det än, men det blir svart i alla fall. =)
    Bild nr. 2/3 när bandet går längs sömmen tycker jag ser snyggast ut. I och med att det är söm vid bysten så ser bandet lite malplacerat ut på de andra bilderna.
  • Niini
    turbovampyria skrev 2011-01-04 14:25:02 följande:
    Fick lite panik idag. Min fotograf mailade en bekräftelse och undrade om vi skulle boka henne 28/8. Vi gifter ju oss 20/8 och det har jag sagt till henne. Hoppas hon fixar till det misstaget och att hon inte är uppbokad den dagen, vilket hon inte borde vara eftersom jag bokade henne den dagen. Panik!!!
    Ojdå, sån där missar som man bara inte vill ska hända!
    Vi ska själva ta kontakt med vår fotograf här nån dag.. då vi inte fått nån riktig bekräftelse från honom.
  • Niini
    turbovampyria skrev 2011-01-05 20:39:47 följande:
    Jag bokade bröllopsredan idag. Det kändes så härligt. Har gått och svävat på moln hela dagen.
    Visst e de härligt! Så får man ÄNNU en sak att se framemot :)
  • Niini
    SaJo1981 skrev 2011-01-11 19:36:25 följande:
    är det någon som har planer på att göra egna inbjudningskort? eller kanske några som redan gjort?
    Hurdana gjorde ni?
    Var det mycket jobb?
    och vad blev kostnaden ungefär per kort?
    Vi har gjort (ellet gör, är lite kvar..) Vi ville ha ganska enkla så det har inte varit så mycket jobb med dem. Kostaden har vi inte räknat ut men under 10 kr/kort bord det og vara.
  • Niini
    ALLIMA skrev 2011-01-11 20:46:04 följande:
    Själv är man sen i lördags 8/1 en gift kvinna! Helt makalöst underbar blev hela vår bröllopsdag. Önskar er andra lycka till!
    Grattis!
Svar på tråden 2011-brudar för 8:e gången!