• Mrir

2011-brudar för 8:e gången!

Tack Niini, du är en klippa! 

Hur går det för er alla? Vi har suttit och gjort klart designen på inbjudningarna idag, och bokat resa till värdparet nästa helg för att gå igenom alla detaljer. ca 6 månader kvar till vår dag

Håller på med budget och bröllopsresa också. Vi är i det stora hela klara med det mesta. Två största frågorna just nu är vad ska brudgummen ha på sig och får vi låna bord/bänkar av stället vi ska ha festen på. Hm.. ^^

• Mrir

Det går framåt med andra ord.. Det här med bröllopsresa är inte så lätt. Vi ska till skottland, men mer än så vet vi inte än. Beror lite på när vi ska åka, och på ekonomin. Klart det vore trevligt att bo på slott, men det blir nog några b&b-nätter också. Hittade det här stället: http://www.aboutscotland.com/argyll/roineabhal.html mysigt och världens godaste gröt vore ju något att prova^^

Niini, ni gör också inbjudningarna själva alltså? Vad har ni för papper?

• Mrir

Nej det är inte helt lätt. Vi är, faktiskt, väldigt överens om i princip allting, förutom att han vill gifta sig i pyjamas (!) 

Blir det dubbelt porto på det? Vi räknar nästan med det. Ska kolla papper/kuvert i morgon har jag tänkt. Får se om det blir att köpa i butik elelr betsälla från ex panduro eller liknande. 

• Mrir

Wedding2012: eftersom ni inte har datum mitt  de värsta semesterveckorna, eller under en storhelg skulle jag säga någon gång i slutet av 2011/början av 2012. eller, beror iof på om ni ska ha vigsel i där ni bor, i annan del av landet eller utomlands. 

Jag tror att ett lite tjockare papper är bra. Ska ni göra själva eller beställa?

• Mrir

Ok, måste ha läst fel på din sida.. haha

I så fall skulle jag nog beställa ganska snart och skicka i samband med en jul/nyårshälsning. 

• Mrir

Ah, ok. vilken överraskning^^

och smart att spara på porto!

• Mrir

Håller med, den med svart band! Det skapade konturer på ett väldigt snyggt sätt^^

• Mrir

Chilia: Grattis! vad härligt det låter! 

• Mrir

2011, vårt år!

Vi har idag exakt 5 månader kvar. 

Gott nytt åt allihopa!  

• Mrir
    StårBrud2011 skrev 2011-03-04 20:56:59 följande:
    I MORGON e det dax.....
    Grattis Idag! 
Svar på tråden 2011-brudar för 8:e gången!