Inlägg från: las vegas bruden |Visa alla inlägg
  • las vegas bruden

2011-brudar för 8:e gången!

Jag har inte skrivit på evigheter, men hänger på nu igen. :)

Niini skrev 2010-11-29 13:55:53 följande:
    Skulle o kolla på lite på buketter gjorda av floristen jag tänkt på. Slutade med att jag beställde min brudbukett!!
    Åhh vad roligt! Har du inte någon bild så du kan visa?
  • las vegas bruden

Hej tjejer! Lade in lite bilder på mig i klänningen förut och ni får gärna säga vad ni tycker blir snyggast.

Jag är själv inne på det svarta bandet eftersom det andra ser lite fööör mycket ut och det är inte riktigt jag.. Kanske hade blivit bättre om jag skippat slöjan men känner att jag gärna vill ha den.

Kika gärna in i mitt galleri och kika och skriv vad ni tycker, =)

Dock är jag inte iordninggjord på bilderna, men det får ni ta. ;) Sen är det öppet på båda sidorna av klänningen, så den ser lite stor ut på bilderna utan bandet. Jaja, kika gärna in som sagt.

• las vegas bruden
    Diamanten90 skrev 2010-12-02 09:34:57 följande:
    Nu är vigselringen inhandlad:) Bara blommor osm fattas och sen kan vi gifta oss! Vad ska jag göra i vår då om all planering är slut, hehe:p RIngen är i guld och har 5 små diamater formade som hjärtan:) Precis min stil! Är så lycklig:D
    Grattis!! =) Jag vet själv hur lycklig man var när man hittade ringen!

Nu har jag lagt in lite nya bilder på mig och klänningen i mitt galleri, så om ni vill får ni jättegärna gå in och kika och säga vad ni tycker.

Jag har satt bandet på lite olika sätt och har inte riktigt bestämt hur jag ska ha det än, men det blir svart i alla fall. =)

• las vegas bruden
    Niini skrev 2010-12-02 10:16:18 följande:
    Bild nr. 2/3 när bandet går längs sömmen tycker jag ser snyggast ut. I och med att det är söm vid bysten så ser bandet lite malplacerat ut på de andra bilderna.
    Ja, jag tror också det blir bäst.. Jag hade ju ett band tidigare som satt på klänningen och det satt längs med den sömmen. 

Tack för din synpunkt. =)

• las vegas bruden

Vet ni vad jag har gjort tjejer? Skrattande 

Beställt min brudbukett från USA, närmare bestämt på http://thebridesbouquet.com/

Jag hoppas det blir bra, vita rosor med svart band valde jag till slut.  Efter att kikat på deras hemsida och massa foton och recensioner på deras Facebook-sida bestämde jag mig för att chansa.

Om de håller vad de lovar ska jag ha den här hemma den 19:e januari. Glad Eftersom vi gifter oss i USA så känns detta som ett perfekt alternativ, annars hade jag fått min bukett precis innan vi går in i limousinen och åker till Valley of fire där vigseln ska äga rum.

Svar på tråden 2011-brudar för 8:e gången!