2011-brudar för 8:e gången!
Jag hoppar också in här. Ska gifta mig 20/8 2011.
Jag hoppar också in här. Ska gifta mig 20/8 2011.
Fick lite panik idag. Min fotograf mailade en bekräftelse och undrade om vi skulle boka henne 28/8. Vi gifter ju oss 20/8 och det har jag sagt till henne. Hoppas hon fixar till det misstaget och att hon inte är uppbokad den dagen, vilket hon inte borde vara eftersom jag bokade henne den dagen. Panik!!!
Jag bokade bröllopsredan idag. Det kändes så härligt. Har gått och svävat på moln hela dagen.
Jag var på bröllopsmässsa förra året tror jag. Det var super tråkigt. Tyckte inte det gav mig någon insperation alls. Men tror det beror till stor del att jag bor i en mindre stad. Eller så liten är den inte eftersom det bor närmare 100000pers här. Men det kändes som om man gick igenom allt på en kvart.
Jag har gjort egna. Det finns bild på min sida. Fast det har krånglat så mycket så jag vet inte i fall de går att se den. De kostade ca 12kr st.
Grattis Allima!
Jag har varit och beställt mina underkläder till brudklänningen. Den sk ju komma i slutet av februari eller någon gång i mars. Då ska den ju mätas för längd och allt sådant. Därför behöver jag dem snart. ändes dock lite dumt att gå in och shoppa dem redan. Fast butikjerna verkar bli glada när man är ute i god tid.
Jag vet inte vad vi ska ha för brudvals. Min blivande står för att välja eller fixa musiken. Det får väl bli en överraskning.
Oj oj. Vi spräckte också våran budget för länge sen. Ändå har jag hållit ner kostnaderna rejält. Däremot fick jag ett samtal idag om att vigselringen är klar . Kan dock inte gå ner och hämta den eftersom sonen är hemma och är magsjuk så jag får snällt vänta några dagar.