-
Så vacker den var :)Diamanten90 skrev 2010-11-29 21:30:40 följande:Jag har köpt brudklänning nu:D Jättenöjd är jag! www.sinceritybridal.com/eu_en/sweetheart-gown... Men den ser myyycket bättre ut i verkligheten än på bilden! Broderierna o dyl. e inte vita som de ser ut att vara här utan mer silvriga. Är riktigt nöjd:) Och fick den 20% billigare också!:) Lycklig<3 Ja, och så har jag nu fixat en kosmetolog åt mig till bröllopsdagen också:D Så nu är det bara blommorna kvar typ:p Får slappa nu i 6 månader, haha:p
-
J och J skrev 2010-11-29 21:55:15 följande:en till 2011. juli hjälp va ni alla har bokat! vi har typ kommit så långt att vi bestämt hur vi ska göra inbjudningskort o save-the-date. men inte mycket mer. kanske att vi kan få tid att kolla lokaler i veckan.. känner mig lite efter just nu =)lokal var det första vi bokade, hade inte ens spikat datum innan dess. Sätt igång genast eftersom det dessutom är en sommarmånad ni tänkt er :)
-
Välkommen :)Jeliqa skrev 2010-12-13 10:20:02 följande:Hoppas att jag också får vara med här i tråden :)
Vi förlovade oss 28/11 och är nu i full gång av planeringen till bröllopet. Vi gifter oss den 13/8-11. -
Idag har blivande maken tagit tag i att äntligen boka vigselförrättare :) Fick den vi ville så nu är allt det viktigaste färdigt. Vi har en plats att vara på, någon som viger oss och snygga kläder ;)
-
Nu är bröllopsresan bokad Tre veckor i USA med början i New York och avslut i San Francisco
-
Roligt med någon som ska göra samma sak :) Skapade en tråd innan ikväll för att höra mig för om det fanns fler :)sahu skrev 2011-01-25 20:50:26 följande:Oj va härligt! Vi ska förmodligen göra samma resa, beronde på vad vi känner att vi kommer att ha råd med. Risk för att vi bara håller oss på västkusten, LA, San Francisco m.m. :)
-
älskar den låten :) Perfekt för bröllop!planeringsdax skrev 2011-02-05 11:24:41 följande:aaa adressen funkar ju inte men det ör iaf
Sonja Aldén - Du är allt
-
Satt och pratade bröllop med min faster i fredags och hon frågade om jag tänkt mig att ha en brudkrona/tiara och jag sa att jag hade tänkt tanken men visste inte vad jag ville ha och att de flesta kostade alldeles för mycket för ett smycke man har en kväll. "Men vi har en i släkten" sa hon då. Visade sig att hon hade en brudkrona/tiara hemma som både min farmor och min farmors mor burit på sina bröllop! Jag ville givetvis se den, men var rädd att den inte alls skulle vara min stil. Jag hade inte behövt oroa mig för den är superfin! Behöver putsas till en aning, men jag ska absolut ta med den till frisören och se om hon tror vi kan skapa magi
Vad tycks?
-
-
Vår budget går oerhört bra måste jag säga... när vi planerade från början hamnade vi på 31000 ungefär, men när vi satte oss ner senast och räknade när vi visste lite mer om kostnaderna hamnade vi på endast 18000 Då har vi bland annat bestämt oss för att inte sova borta på bröllopsnatten -3000kr (vi åker på en dyr bröllopsresa senare så kändes onödigt) vi kommer inte heller ge varandra någon morgongåva -1000kr och makens hyra av kläder betalar hans jobb -3000kr Och än har ingenting kostat mer än vad vi räknat medLiiisan skrev 2011-03-08 12:09:02 följande:Hur går de med budgeten tjejer???? ;)
haha... vi har spräckt våran för länge sedan. Men läget är underkontroll hehe....
Väntar på våra ringar..... dom blir helt fantastiska!!