Karlshamnsbrudar 2011?
Hejsan! jag undrar om någon ska gifta sig i Karlshamn 2011? Hade varit kul att snacka med någon som går igenom samma veva som en själv :)
Hejsan! jag undrar om någon ska gifta sig i Karlshamn 2011? Hade varit kul att snacka med någon som går igenom samma veva som en själv :)
får puffa lite nu närmre datumet :)
haha, jag läste precis din blogg och tänkte; äsch, jag går in och tittar på bt om de har tipsat om ngn lokal här till dem. men du hade redan tänkt på det ju :) hoppas någon kan tipsa. jag läste ortholmen, ska ni titta på den? lycka till i helgen med letandet.
haha jaa det är tydligen ganska så få personer här som verkar vara från karlshamnstrakten... men vi har hittat två lokaler nu som passar bra, kanske även en tredje. ortsholmen vet vi om fast den ligger lite dumt till sådär i november. mitt ute på en pytteliten ö, förvisso med byggd bro men ändå lite läskigt :)
Bor just nu i Olofström, rätt nära karlshamn! )
Bor i Kuggeboda (Ronneby). Vi ska gifta oss på Karlsnäsgården utanför Ronneby den 11 Juni
Vi bor i Sundbyberg men gifter oss i Karlshamn i sommar!
Ville vara på Ortholmen men det ska tyvärr renoveras i sommar!
zvartaliljan: karlsnäsgården har jag itne hört talas om, är det ute i skogen nånstans så ni kommer ha ett lummigt sommarbröllop? :)
A loves A: Ah vad roligt! får man fråga varför det blir karlshamn eftersom ni bor i sumpan? :) aha, ja vi var och kollade på den men hittade andra vi hellre ville ha. plus att det kändes lite sådär att ha den så långt ute vid havet i november, vem vet vilka stormar det kan bli :)
zvartaliljan: ah det ser superfint ut, så fint att det är nära vattnet :) hur har ni annars tänkt er bröllopet?
A loves A: ja det är verkligen superfint där! själv är jag ursprungligen från halland men flyttade till kristianstad för att plugga och där träffade jag mannen i mitt liv och han är från karslhamn, och en stor anledning till varför det blir just där är ju för att det är så vackert! hur har ni planerat ert bröllop annars? :)