Vi som gifter oss i september-2011
å hejsan!
Vi bestämde igår att vi antagligen gifter oss den 3:e september 2011. Vi har fått en bra tid för vigsel i kyrka och vi har prel bokat festlokalen som ligger 15 min från kyrkan. Har fotografvänner som kommer fota för en billig peng, vänner som kommer sjunga i kyrkan samt en syster som är pianist. Kommer köpa alkohol i Tyskland och vill hitta någon bra prisvärd catering i Stockholm. Min mamma och jag ska börja kolla klänningar snart och hon vill betala den också.
Blivande tärnor, best man och allt sånt får vi försöka göra klart med innan årsskiftet iallafall, förutsätter att ingen tackar nej :)
Både jag och min blivande blir nervösa och lite smått besvärade av tanken att ordna ett bröllop men samtidigt vill vi verkligen gifta oss. Han är inte den som älskar att stå i centrum å bjuda på sig själv därför blir vi nervösa bara av det här m att hålla tal, dansa vals etc. Känner även press då vi blir de första i vårat "gäng" som slår till m bröllop.
Hur går d för er med all planering? Hur känner ni inför bröllopet? Press eller bara glädje?