I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Kanske jag bara ska inse att han slutat älska mig och fått nog. Kanske har han ändå känt så här länge och jag inte har velat se det och nu står han inte ut längre. Men det är bara 2 år sen vi gifte oss och då var vi så lyckliga. Jag fattar inte hur det kan försvinna så fort. Men det är väl bara att inse att jag inte är värd att älskas. Vi fick drygt tio år tillsammans och två barn. Man kanske inte ska begära mer.
Men vi har ju haft en så enormt stark kärlek till varann så jag har svårt att tro att vi inte skulle kunna hitta tillbaka. Om vi bara kan låta varann få gå i ett vacuum ett tag och sluta strida.
Du tar tag i saker på ett helt fantastiskt sätt, du kämpar och sliter i motvind och jag beundrar dig för det men HALLÅ!!!!!
Vad i helskotta var det där för mening??
"Men det är väl bara att inse att jag inte är värd att älskas"
SLUTA!!!
DU ÄR värd att älskas, du har bara för tillfället en karl som inte har vett att fatta det, som inte ser vilken diamant han har hemma! Och det är fullständigt livsfarligt om du definerar dig efter vad han tycker just nu,
du har ju själv skrivit att han inte går att lita på då han är i ett skov...
SNÄLLA; ta upp detta med kuratorn och för i bövelen, våga använd medicin själv, du behöver faktiskt lite flythjälp nu så se medicin som puffar så du orkar hålla dig vid vattenytan!
Du är så enormt klok och fin Flamman, du är värd att älskas, och du är ÄLSKAD!
Älskad av dina underbara flickor, av dina vänner, av din familj och av oss!
Låt inte en neda människa ta detta ifrån dig!
Kramar om dig oändligt!