I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Muggles?
Nu ska jag köra och hämta vovven, ta en promenad och sedan bara mysa i soffan.
och kram på er!
Åh vad häftigt, Fru Sy! Tack för att vi får ta del av er fina upplevelse. Vad duktig du har varit som först fick Orvar att stanna inne så länge och sedan klarade förlossningen så bra.
Vilken härlig berättelse!
Fortfarande ingen rapport från Muggles??
Hej Bruttan!
Det låter inte alls bra att du har varit sjuk så länge. Hoppas provtagningen går bra och att du kryar på dig. Men du, det låter att du håller ett lite för högt tempo när du har feber... *hytter lite med fingret*
Jag har skitont i mitt trasiga knä idag. Kan nästan inte stödja på det. Jag hade iofs befarat betydligt större problem än vad jag har haft under graviditeten (med tanke på viktuppgång och ökad belastning för knät) så jag ska egentligen inte klaga. Jag borde kanske byta ut långpromenaderna mot cykling som sliter mindre på knät, men det är så skönt att promenera med hunden i detta väder. Jaja, dagens i-landsproblem.
Jag hade tänkt träna idag men jag får nog avvakta och se hur knät känns. Ibland går det över under dagen, annars får det bli vila istället. Inte heller helt fel