I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
♥ Daas parvlar som tog sovmorgon ♥
Gött att järnvärdet hade stigit.
♥ Daas parvlar som tog sovmorgon ♥
Gött att järnvärdet hade stigit.
Blommis Vad bra att du ringt vårdcentralen! Helt rätt tror jag! Bara att hoppas att läkaren är rätt sammankopplad.
Undrar vad mer jag skulle skriva? Nackdelen med att sitta här så sällan nu förtiden är att jag missar mycket. Har nog läst det mesta nu, men vissa saker jag vill kommentera är liksom förbi sedan länge eller så glmmer jag hälften.
Men nu sover skruttan äntligen så jag skall nog gå ner o sätta mig en stund i soffan.
Håller på o stickar en tröja till E så det är lite extra trevligt att sätta sig på kvällen nu.
Absolut. Ibland orkar man inte då tar man en lätt väg ut, duktig kan man vara en annan dag.
Den tid som jag skulle suttit här idag fick jag sitta i soffan och mysa med en tjej som sov, försökte jag lägga ifrån henne börja hon skrika pga av ond mage.
Nu hinner jag egentligen varken läsa eller skriva här för vi skall ut och gå på mysig familjepromenad innan jag får tjejkompisar på besök =tjejmysarhelg!!!
Vill bara titta in vinka och krama om alla.
Tänk jag bor i Götet och vet inte alls vad UCAP är.
Bor du också här muggles?
Lycka till idag Blommis, hoppas verkligen du får den hjälp du behöver.
Hvidis vad är det som händer med Stålmannen? Är allt bara skit på hemmaplan?? *kramar om*
Hoppas alla som haft ett skitår i år får ett bättre 2011.